Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7286

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 30. 5. 2016

Výrobní číslo: 178412

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 285 494 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  803 po 30.5. 6:5030.5. 9:15 7287+7286
 9  833 pá 27.5. 14:5928.5. 0:15 7287+7286
 9  808 pá 27.5. 7:1427.5. 9:39 7287+7286
 9  812 čt 26.5. 6:2226.5. 18:17 7287+7286
 9  803 st 25.5. 15:1525.5. 20:01 7287+7286
 9  824 st 25.5. 7:0825.5. 10:00 7287+7286*MU
 9  812 út 24.5. 6:2224.5. 18:17 7287+7286
 9  817 po 23.5. 4:4223.5. 18:37 7287+7286
11 805 pá 20.5. 17:0021.5. 0:28 7287+7286*Z1
 1  806 pá 20.5. 6:3320.5. 16:00 7287+7286*MU
 1  802 čt 19.5. 5:5919.5. 19:02 7287+7286
 1  803 st 18.5. 4:2818.5. 21:36 7287+7286
 1  811 út 17.5. 5:2018.5. 0:52 7287+7286
 1  802 po 16.5. 5:5916.5. 19:02 7287+7286
 1  810 pá 13.5. 5:0713.5. 18:32 7287+7286
 1  805 čt 12.5. 4:4712.5. 19:47 7287+7286
 1  811 st 11.5. 5:2012.5. 0:52 7287+7286
 1  802 út 10.5. 5:5910.5. 19:02 7287+7286
 1  805 po 9.5. 4:479.5. 19:47 7287+7286
 1  801 so 7.5. 5:288.5. 0:48 7287+7286
 1  814 pá 6.5. 14:556.5. 21:06 7287+7286
 1  810 čt 5.5. 5:075.5. 18:32 7287+7286
 9  812 st 4.5. 6:224.5. 18:17 7287+7286
 9  833 út 3.5. 14:594.5. 0:15 7287+7286
 9  833 út 3.5. 6:293.5. 8:55 7287+7286
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7232+7065

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.