Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7285

Domovská vozovna: Žižkov

Aktuální vozovna: Pankrác (od 3.12.2014)

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 15. 11. 2016

Výrobní číslo: 178411

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 302 676 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
24 806 út 15.11. 6:2415.11. 19:55 7282+7285
 9  813 po 14.11. 15:3314.11. 19:54 7282+7285
 9  813 po 14.11. 6:4814.11. 9:19 7282+7285
 9  811 pá 11.11. 17:0012.11. 0:46 7282+7285*Z1
 9  811 pá 11.11. 5:4911.11. 13:00 7282+7285*MU*1
 9  820 čt 10.11. 6:2110.11. 20:21 7282+7285
 9  817 st 9.11. 6:139.11. 20:12 7282+7285
 9  811 út 8.11. 5:499.11. 0:46 7282+7285
 9  817 po 7.11. 6:137.11. 20:12 7282+7285
 9  820 pá 4.11. 6:214.11. 20:21 7282+7285
 9  809 čt 3.11. 5:394.11. 0:36 7282+7285
 9  820 st 2.11. 6:212.11. 20:21 7282+7285
 9  814 út 1.11. 5:582.11. 0:56 7282+7285
 9  820 po 31.10. 6:2131.10. 20:21 7282+7285
 9  811 so 29.10. 6:3729.10. 23:49 7282+7285
 9  804 pá 28.10. 5:5328.10. 22:59 7282+7285
 9  811 čt 27.10. 5:4928.10. 0:46 7282+7285
 9  817 st 26.10. 6:1326.10. 20:12 7282+7285
 9  813 út 25.10. 15:3325.10. 19:54 7282+7285
 9  806 út 25.10. 6:2725.10. 8:59 7282+7285
 9  804 po 24.10. 5:2624.10. 22:09 7282+7285
 9  802 pá 21.10. 5:2322.10. 0:16 7282+7285
 9  817 čt 20.10. 6:1320.10. 20:12 7282+7285
 9  814 st 19.10. 5:5820.10. 0:56 7282+7285
 9  814 po 17.10. 15:0018.10. 0:56 7282+7285*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8214+8211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na mostě Legií
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7205+7235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.