Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7279

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: leden 2014

Výrobní číslo: 178384

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
22 817 ne 12.1. 8:1212.1. 22:22 7236+7279
22 822 pá 10.1. 5:5910.1. 21:07 7236+7279
 1  808 čt 9.1. 5:089.1. 20:13 7278+7279
 9  819 út 7.1. 5:017.1. 23:59 7278+7279
 9  828 po 6.1. 5:367.1. 0:25 7278+7279
 9  806 pá 3.1. 6:034.1. 0:45 7278+7279
 9  803 čt 2.1. 5:493.1. 0:25 7278+7279
Rok 2013
 9  813 ne 29.12. 5:0130.12. 0:05 7278+7279
 9  816 po 23.12. 4:4623.12. 18:37 7278+7279
 9  815 ne 22.12. 12:0723.12. 0:25 7278+7279
 9  834 pá 20.12. 5:3620.12. 19:47 7278+7279
 9  803 čt 19.12. 15:1519.12. 19:53 7278+7279
 9  810 st 18.12. 6:1218.12. 20:32 7278+7279
 9  810 út 17.12. 6:1217.12. 20:32 7278+7279
 9  826 po 16.12. 5:1516.12. 23:59 7278+7279
 9  826 út 10.12. 5:1610.12. 23:59 7278+7279
 9  829 po 9.12. 5:259.12. 21:40 7278+7279
 9  815 ne 8.12. 12:079.12. 0:25 7278+7279
 9  815 so 7.12. 5:227.12. 21:59 7278+7279
 9  826 pá 6.12. 5:166.12. 23:59 7278+7279
 9  829 čt 5.12. 5:255.12. 21:40 7278+7279
 9  826 st 4.12. 5:164.12. 23:59 7278+7279
 9  807 po 2.12. 6:043.12. 0:45 7278+7279
 9  816 ne 1.12. 5:221.12. 22:19 7278+7279
 9  812 so 30.11. 4:4630.11. 23:59 7278+7279


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.