Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7276

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: červenec 2015

Výrobní číslo: 178380

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 266 289 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 837 po 29.6. 6:2429.6. 18:44 7143+7276
22 807 pá 26.6. 4:5726.6. 22:00 7143+7276*MU
22 807 čt 25.6. 4:5726.6. 0:30 7143+7276
22 812 st 24.6. 4:4724.6. 22:14 7143+7276
22 838 pá 19.6. 6:3020.6. 0:47 7143+7276
26 814 út 16.6. 5:2216.6. 22:00 7269+7276*MU
26 813 po 15.6. 5:1615.6. 23:07 7269+7276
22 811 ne 14.6. 4:5215.6. 0:36 7269+7276
22 834 pá 12.6. 6:1012.6. 21:17 7269+7276
22 838 čt 11.6. 6:3012.6. 0:36 7269+7276
22 827 st 10.6. 5:4910.6. 11:30 7269+7276*MU
22 826 po 8.6. 5:458.6. 20:39 7268+7276
 9  803 čt 4.6. 6:514.6. 9:15 7268+7276
 5  813 po 1.6. 5:511.6. 20:05 7268+7276
 5  804 pá 29.5. 5:4829.5. 18:46 7268+7276
 5  813 čt 28.5. 5:5128.5. 20:05 7268+7276
 5  804 út 26.5. 5:4826.5. 18:46 7268+7276
 5  813 po 25.5. 5:5125.5. 20:05 7268+7276
 9  812 pá 22.5. 6:2122.5. 18:17 7268+7276
 9  829 čt 21.5. 5:2521.5. 21:42 7268+7276
 9  812 st 20.5. 6:2120.5. 18:17 7268+7276
 9  823 út 19.5. 5:0119.5. 21:29 7268+7276
 9  833 po 18.5. 14:5919.5. 0:15 7268+7276
 9  812 pá 15.5. 6:2115.5. 18:17 7268+7276
 9  824 čt 14.5. 7:0814.5. 19:02 7268+7276
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.