Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7275

Evidované reklamní polepy:

Pračka Samsung WW9000 (od 12. 3. 2015 do 7. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178400

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 349 401 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 601 po 27.1. 7:3127.1. 18:48 7205+7275
23 602 ne 26.1. 8:0326.1. 19:42 7205+7275
23 602 so 25.1. 8:0325.1. 19:42 7205+7275
23 602 čt 23.1. 10:0023.1. 19:18 6921+7275*Z
23 602 ne 19.1. 8:0319.1. 19:42 6921+7275
23 602 so 18.1. 13:4018.1. 19:42 6921+7275*Z1
23 601 čt 16.1. 7:3116.1. 19:08 6892+7275
23 601 út 14.1. 7:3114.1. 18:48 6921+7275
23 601 po 13.1. 7:3113.1. 18:48 6921+7275
23 602 ne 12.1. 8:0312.1. 19:42 6921+7275
23 601 so 11.1. 7:3411.1. 19:12 6921+7275
23 602 čt 2.1. 8:032.1. 19:18 6921+7275
23 601 st 1.1. 7:231.1. 19:12 6921+7275
Rok 2019
23 602 út 31.12. 8:0331.12. 19:18 6921+7275
23 601 po 30.12. 7:3330.12. 18:48 6921+7275
23 602 ne 29.12. 8:0329.12. 19:42 6921+7275
23 601 so 28.12. 7:3428.12. 19:12 6921+7275
23 602 pá 27.12. 8:0327.12. 19:18 6921+7275
23 601 čt 26.12. 7:2326.12. 19:12 6921+7275
23 602 pá 20.12. 7:5920.12. 19:18 6921+7275
23 601 čt 19.12. 7:3119.12. 18:48 6921+7275
23 602 st 18.12. 7:5918.12. 19:18 6921+7275
23 601 út 17.12. 7:3117.12. 18:48 6921+7275
23 602 po 16.12. 7:5916.12. 19:18 6921+7275
23 603 ne 15.12. 8:0215.12. 18:27 6921+7275
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7001+7188
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6892+7205

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.