Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7275

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Pračka Samsung WW9000 (od 12. 3. 2015 do 7. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178400

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 361 791 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  106 čt 17.9. 4:4917.9. 21:08 7191+7275
 5  106 st 16.9. 4:4916.9. 21:08 7191+7275
15 109 po 14.9. 6:5014.9. 20:08 7191+7275
15 103 so 12.9. 6:5212.9. 10:20 7191+7275*MU
15 104 út 8.9. 6:428.9. 19:57 7191+7275
15 111 pá 4.9. 7:544.9. 19:17 7191+7275
15 111 út 1.9. 7:541.9. 19:17 7191+7275
15 111 po 31.8. 7:5431.8. 19:17 7191+7275
15 103 pá 28.8. 5:4428.8. 18:59 7191+7275
24 101 čt 27.8. 5:5627.8. 20:58 7191+7275
15 103 po 24.8. 5:4424.8. 18:59 7144+7275
15 103 pá 21.8. 5:4421.8. 18:59 7144+7275
15 103 čt 20.8. 5:4420.8. 18:59 7144+7275
15 103 st 19.8. 5:4419.8. 18:59 7144+7275
15 103 út 18.8. 11:3018.8. 18:59 7144+7275*Z
15 103 po 17.8. 5:4417.8. 9:30 7144+7275*MU
15 103 pá 14.8. 5:4414.8. 18:59 7144+7275
15 103 čt 13.8. 5:4413.8. 13:20 7144+7275*MU
 5  101 st 5.8. 5:045.8. 20:45 7144+7275
 5  104 pá 26.6. 6:2726.6. 20:45 7144+7275
 5  104 čt 25.6. 6:2725.6. 10:00 7144+7275*MU
 5  110 st 24.6. 5:4024.6. 19:57 7144+7275
 5  110 út 23.6. 5:4023.6. 19:57 7144+7275
 5  104 po 22.6. 6:2722.6. 13:30 7144+7275*MU
 5  104 čt 18.6. 6:2718.6. 20:45 7144+7275
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7142+7189

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.