Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7275

Evidované reklamní polepy:
Pračka Samsung WW9000 (od 12. 3. 2015 do 7. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178400

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 297 943 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
sjHL 111 pá 25.8. 2:5025.8. 4:45 7275
23 102 so 8.7. 7:138.7. 19:52 7262+7275
23 101 pá 7.7. 6:537.7. 20:34 7262+7275
23 103 čt 6.7. 7:406.7. 20:37 7262+7275
23 102 st 5.7. 7:135.7. 19:52 7262+7275
23 103 út 4.7. 7:374.7. 19:48 7262+7275
23 103 po 3.7. 7:373.7. 19:48 7262+7275
23 102 ne 2.7. 7:102.7. 20:32 7262+7275
23 104 so 1.7. 17:301.7. 20:32 7262+7275*Z
23 102 st 21.6. 7:1121.6. 19:33 7262+7275
23 104 po 19.6. 7:5319.6. 20:16 7262+7275
23 103 ne 18.6. 7:1018.6. 20:32 7262+7275
23 104 so 17.6. 10:0017.6. 20:32 7262+7275*Z
23 104 čt 15.6. 7:5315.6. 20:16 7262+7275
23 102 út 13.6. 7:1113.6. 19:33 7262+7275
23 104 po 12.6. 7:5312.6. 20:16 7262+7275
23 104 ne 11.6. 7:3011.6. 20:47 7262+7275
23 103 so 10.6. 7:2210.6. 20:17 7262+7275
23 103 pá 9.6. 7:379.6. 19:48 7262+7275
23 104 čt 8.6. 7:538.6. 20:16 7262+7275
23 804 po 10.4. 8:4710.4. 19:34 7262+7275
23 802 so 8.4. 7:438.4. 19:26 7262+7275
23 804 pá 7.4. 8:477.4. 19:34 7262+7275
23 802 po 3.4. 7:453.4. 20:32 7262+7275
23 803 ne 2.4. 8:162.4. 19:57 7262+7275
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7290

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.