Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7275

Evidované reklamní polepy:

Pračka Samsung WW9000 (od 12. 3. 2015 do 7. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178400

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 341 976 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 602 pá 15.11. 7:5915.11. 19:18 7205+7275
23 601 čt 14.11. 7:3114.11. 18:48 7205+7275
23 602 st 13.11. 7:5913.11. 19:18 7205+7275
23 603 ne 27.10. 8:0227.10. 18:27 6892+7275
23 603 so 26.10. 8:2026.10. 18:27 6892+7275
23 602 pá 25.10. 7:5925.10. 19:18 6892+7275
23 602 čt 24.10. 7:5924.10. 19:18 6892+7275
23 601 st 23.10. 7:3123.10. 18:48 6892+7275
23 602 út 22.10. 7:5922.10. 19:18 6892+7275
23 601 po 21.10. 7:3121.10. 18:48 6892+7275
23 603 ne 20.10. 8:0220.10. 18:27 6892+7275
23 603 so 19.10. 8:2019.10. 18:27 6892+7275
23 602 út 15.10. 7:5915.10. 19:18 6892+7275
23 601 po 14.10. 7:3114.10. 18:48 6892+7275
23 602 st 9.10. 10:009.10. 19:18 6892+7275*Z
23 601 so 5.10. 8:055.10. 19:27 6892+7275
23 104 čt 3.10. 15:003.10. 17:00 6892+7275*Z1
23 601 po 30.9. 13:3030.9. 18:48 6892+7275*Z
23 601 po 30.9. 7:3130.9. 11:10 6892+7275*MU
23 603 ne 29.9. 8:0229.9. 18:27 6892+7275
23 603 so 28.9. 9:4528.9. 18:27 6892+7275*Z
23 602 pá 27.9. 7:5927.9. 19:18 6892+7275
23 602 čt 26.9. 7:5926.9. 19:18 6892+7275
23 601 st 25.9. 7:3125.9. 18:48 6892+7275
23 602 út 24.9. 7:5924.9. 19:18 6892+7275
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6921+7188
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.