Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7273

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 24. 1. 2017

Výrobní číslo: 178407

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 256 529 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
sjZI 888 út 24.1. 14:0024.1. 16:00 7273
6 808 st 11.1. 5:5711.1. 9:25 7144+7273
6 815 út 10.1. 6:0110.1. 10:50 7144+7273
6 808 po 9.1. 15:299.1. 19:01 7144+7273
6 815 po 9.1. 6:019.1. 10:50 7144+7273
1 806 pá 6.1. 6:506.1. 20:09 7144+7273
1 802 čt 5.1. 6:285.1. 13:45 7144+7273*MU
1 812 st 4.1. 6:025.1. 1:12 7144+7273
1 811 út 3.1. 14:493.1. 20:31 7144+7273
1 811 út 3.1. 5:403.1. 9:38 7144+7273
1 811 po 2.1. 6:292.1. 21:31 7144+7273
Rok 2016
1 801 čt 29.12. 4:4829.12. 19:40 7144+7273
1 808 st 28.12. 6:0228.12. 22:35 7144+7273
1 802 pá 23.12. 6:2823.12. 21:16 7144+7273
1 806 čt 22.12. 6:5022.12. 20:09 7144+7273
1 813 st 21.12. 4:2821.12. 21:01 7144+7273
1 811 út 20.12. 14:4920.12. 17:30 7174+7273*MU
1 811 út 20.12. 5:4020.12. 9:38 7174+7273
1 804 po 19.12. 4:4819.12. 19:40 7174+7273
9 820 pá 16.12. 6:2116.12. 20:21 7174+7273
9 823 čt 15.12. 6:3515.12. 20:32 7174+7273
9 806 st 14.12. 6:2714.12. 8:59 7290+7273
9 823 út 13.12. 11:3013.12. 20:32 7290+7273*Z
9 806 út 13.12. 6:2713.12. 8:59 7290+7273
9 820 po 12.12. 6:2112.12. 20:21 7290+7273
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7144+7142

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.