Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7271

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 12. 2. 2016

Výrobní číslo: 178406

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 273 078 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
sjZI 888 pá 12.2. 8:3012.2. 9:00 7187+7271*1
 9  833 út 2.2. 6:292.2. 8:55 7270+7271
 9  803 po 1.2. 15:151.2. 20:01 7270+7271
 9  833 po 1.2. 6:291.2. 8:55 7270+7271
 1  805 ne 31.1. 5:4831.1. 20:57 7270+7271
 1  805 so 30.1. 4:4730.1. 14:00 7270+7271*MU
 1  810 pá 29.1. 5:0729.1. 18:32 7270+7271
 1  806 čt 28.1. 6:3328.1. 22:06 7270+7271
 1  802 st 27.1. 5:5927.1. 19:02 7270+7271
 1  805 út 26.1. 4:4726.1. 19:47 7270+7271
 1  811 po 25.1. 5:2126.1. 0:53 7270+7271
 1  810 pá 22.1. 5:0722.1. 18:32 7270+7271
 1  808 čt 21.1. 6:4722.1. 0:48 7270+7271
 1  810 st 20.1. 5:0720.1. 18:32 7270+7271
 1  806 út 19.1. 6:3319.1. 22:06 7270+7271
 1  808 po 18.1. 6:4719.1. 0:48 7270+7271
 1  810 pá 15.1. 5:0715.1. 18:32 7270+7271
 1  806 čt 14.1. 6:3314.1. 22:06 7270+7271
 1  805 st 13.1. 4:4713.1. 19:47 7270+7271
 1  811 út 12.1. 5:2113.1. 0:53 7270+7271
 1  803 po 11.1. 4:2811.1. 21:36 7270+7271
 1  804 ne 10.1. 5:2811.1. 0:53 7270+7271
 1  804 so 9.1. 4:289.1. 20:57 7270+7271
 1  811 pá 8.1. 5:219.1. 0:53 7270+7271
 1  806 čt 7.1. 6:337.1. 22:06 7270+7271
*1 = odstavení vozů do areálu ÚDDP
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.