Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7270

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 11. 7. 2016

Výrobní číslo: 178408

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 274 130 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  825 pá 8.7. 5:329.7. 0:05 7270+7142
 9  803 čt 7.7. 5:498.7. 0:25 7270+7142
 9  815 út 5.7. 5:225.7. 22:00 7270+7142
 9  825 po 4.7. 5:325.7. 0:05 7270+7142
 9  813 ne 3.7. 7:154.7. 0:05 7270+7142
 9  814 so 2.7. 7:323.7. 0:15 7270+7142
 9  834 pá 1.7. 5:331.7. 19:46 7270+7142
 9  834 čt 30.6. 5:3330.6. 19:46 7270+7142
 9  826 st 29.6. 5:1529.6. 23:55 7270+7142
 9  831 út 28.6. 5:2829.6. 0:05 7270+7142
 9  801 po 27.6. 5:3628.6. 0:25 7270+7142
 9  818 pá 24.6. 6:4424.6. 18:19 7270+7142
 9  808 čt 23.6. 15:3523.6. 19:54 7270+7142
 9  803 čt 23.6. 6:5023.6. 9:15 7270+7142
22 827 st 22.6. 5:4622.6. 20:38 7270+7142
22 827 út 21.6. 5:4621.6. 20:38 7270+7142
22 827 po 20.6. 5:4620.6. 20:38 7269+7270
22 816 pá 17.6. 5:0917.6. 20:01 7269+7270
22 832 čt 16.6. 6:0616.6. 23:59 7269+7270
22 816 st 15.6. 5:0915.6. 20:01 7269+7270
22 832 út 14.6. 6:0614.6. 23:59 7269+7270
22 832 po 13.6. 6:0613.6. 23:59 7269+7270
22 832 pá 10.6. 6:0610.6. 23:59 7269+7270
22 827 čt 9.6. 5:469.6. 20:38 7269+7270
22 832 st 8.6. 6:068.6. 23:59 7269+7270


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.