Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7269

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
"Linky" - vítězný návrh soutěže Namalujte svou tramvaj (od 11. 12. 2015 do 14. 1. 2017)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178409

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 381 778 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 603 ne 22.1. 7:3122.1. 19:25 7269
23 602 pá 20.1. 7:3220.1. 18:19 7269
23 602 st 18.1. 7:3218.1. 18:19 7269
23 603 po 16.1. 8:0216.1. 18:49 7269
23 602 so 14.1. 7:4914.1. 19:40 7269
23 602 čt 12.1. 7:3212.1. 18:19 7269
23 604 út 10.1. 10:0210.1. 19:19 7269
23 602 ne 8.1. 8:488.1. 19:10 7269
23 605 ne 1.1. 8:101.1. 19:55 7269
Rok 2022
23 602 pá 30.12. 7:3130.12. 18:18 7269
23 604 st 28.12. 10:0328.12. 19:18 7269
23 601 so 24.12. 7:2924.12. 12:30 7269*MU
23 604 čt 22.12. 10:0222.12. 19:19 7269
23 602 út 20.12. 7:3220.12. 18:21 7269
23 602 ne 18.12. 8:4818.12. 19:10 7269
23 603 po 12.12. 8:0012.12. 18:49 7269
23 601 so 10.12. 7:2910.12. 19:25 7269
23 604 čt 8.12. 10:028.12. 19:19 7269
23 602 út 6.12. 7:326.12. 18:21 7269
23 605 ne 4.12. 8:104.12. 19:55 7269
23 602 pá 2.12. 7:322.12. 18:21 7269
23 604 st 30.11. 10:0230.11. 19:19 7269
23 601 so 26.11. 7:2926.11. 19:24 7269
23 604 čt 24.11. 10:0224.11. 19:19 7269
23 602 út 22.11. 7:3222.11. 18:21 7269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.