Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7269

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
"Linky" - vítězný návrh soutěže Namalujte svou tramvaj (od 11. 12. 2015 do 14. 1. 2017)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178409

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 352 663 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 601 čt 20.6. 7:0420.6. 19:33 7269+7275
23 601 st 19.6. 7:0419.6. 19:33 7269+7275
23 601 út 18.6. 7:0418.6. 19:33 7269+7275
23 601 po 17.6. 7:0417.6. 19:33 7269+7275
23 601 ne 16.6. 10:1216.6. 20:19 7269+7275
23 601 so 15.6. 8:1915.6. 20:19 7269+7275
23 602 pá 14.6. 7:2014.6. 19:53 6921+7269
23 601 čt 13.6. 14:0013.6. 19:33 6921+7269*Z
23 601 st 12.6. 7:0412.6. 18:00 6921+7269*MU
23 601 út 11.6. 7:0411.6. 19:33 6921+7269
23 601 po 10.6. 7:0410.6. 19:33 6921+7269
23 601 pá 7.6. 7:047.6. 19:33 6892+7269
23 601 čt 6.6. 7:046.6. 19:53 6892+7269
23 602 st 5.6. 7:205.6. 19:53 6892+7269
23 602 út 4.6. 7:204.6. 19:53 6892+7269
23 602 po 3.6. 7:203.6. 14:30 6921+7269*MU
23 601 ne 2.6. 10:122.6. 20:19 6921+7269
23 601 so 1.6. 8:191.6. 20:19 6921+7269
23 602 čt 30.5. 7:2030.5. 19:33 6892+7269
23 603 ne 26.5. 9:2626.5. 20:34 6892+7269
23 601 st 22.5. 7:0422.5. 19:13 6921+7269
23 602 út 21.5. 7:2021.5. 19:33 6921+7269
23 601 po 20.5. 7:0420.5. 19:13 6921+7269
23 603 ne 19.5. 8:5219.5. 20:34 6921+7269
23 601 so 18.5. 8:1918.5. 20:04 6921+7269
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.