Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7269

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
"Linky" - vítězný návrh soutěže Namalujte svou tramvaj (od 11. 12. 2015 do 14. 1. 2017)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178409

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 369 358 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 603 so 25.6. 8:1025.6. 19:54 7269
23 604 čt 23.6. 10:0323.6. 19:19 7269
23 602 út 21.6. 7:3121.6. 18:21 7269
23 604 ne 19.6. 7:5019.6. 19:39 7269
23 602 pá 17.6. 7:3117.6. 18:21 7269
23 604 st 15.6. 10:0315.6. 19:19 7269
23 603 ne 29.5. 7:3029.5. 19:24 7269
23 604 pá 27.5. 10:0327.5. 19:19 7269
23 602 st 25.5. 7:3125.5. 18:21 7269
23 602 po 23.5. 7:3123.5. 18:21 7269
23 601 so 21.5. 7:3021.5. 19:39 7269
23 604 út 17.5. 10:0317.5. 19:19 7269
 2  605 so 14.5. 6:5314.5. 23:57 7269
32 604 čt 12.5. 6:2312.5. 21:06 7269
32 604 út 10.5. 6:2310.5. 21:06 7269
 2  601 so 2.4. 11:492.4. 20:04 7269
 2  601 ne 27.3. 6:1427.3. 20:47 7269
 2  604 čt 24.3. 6:3624.3. 20:17 7269
 2  604 út 22.3. 6:3622.3. 20:17 7269
 2  602 ne 13.3. 5:3813.3. 21:02 7269
 2  604 út 8.3. 6:088.3. 19:13 7269
 2  603 čt 3.3. 7:003.3. 20:17 7269*Z1
 2  602 ne 27.2. 5:3827.2. 21:02 7269
 2  604 po 21.2. 6:0821.2. 19:13 7269
 2  604 pá 18.2. 6:0818.2. 19:13 7269
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6921

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.