Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7269

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
"Linky" - vítězný návrh soutěže Namalujte svou tramvaj (od 11. 12. 2015 do 14. 1. 2017)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178409

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 339 328 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 601 po 18.2. 7:3218.2. 18:49 7269+7275
23 602 pá 15.2. 8:0015.2. 19:19 7269+7275
23 601 čt 14.2. 7:3214.2. 18:49 7269+7275
23 601 út 12.2. 7:3212.2. 13:00 7269+7275*MU
23 601 čt 7.2. 7:327.2. 15:00 7269+7275*MU
23 601 st 6.2. 7:326.2. 18:49 7269+7275
23 601 út 5.2. 7:325.2. 18:49 7269+7275
23 601 po 4.2. 7:324.2. 18:49 7269+7275
23 601 ne 3.2. 7:243.2. 19:12 7269+7275
23 602 so 2.2. 8:042.2. 19:42 7269+7275
23 602 pá 1.2. 8:001.2. 19:19 7269+7275
23 601 čt 31.1. 7:3031.1. 18:55 7269+7275
23 601 st 30.1. 7:3030.1. 18:55 7269+7275
23 602 út 29.1. 7:5729.1. 19:25 7269+7275
23 601 po 28.1. 18:0028.1. 18:55 7269+7275*Z
23 601 po 28.1. 7:3028.1. 13:00 7269+7275*MU
23 601 ne 27.1. 7:2427.1. 19:12 7269+7275
23 601 st 23.1. 8:3023.1. 18:55 7269+7275*Z1
23 601 so 19.1. 7:3519.1. 19:12 7269+7174
23 601 pá 18.1. 7:3218.1. 18:49 7269+7174
23 602 čt 17.1. 8:0017.1. 19:19 7269+7174
23 601 st 16.1. 7:3016.1. 18:55 7269+7174
23 601 út 15.1. 7:3015.1. 18:55 7269+7174
23 601 po 14.1. 7:3014.1. 18:55 7269+7174
Rok 2018
23 601 pá 21.12. 8:0221.12. 19:19 7269+7174
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122+7121
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7234+7235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.