Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7269

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
"Linky" - vítězný návrh soutěže Namalujte svou tramvaj (od 11. 12. 2015 do 14. 1. 2017)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178409

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 429 523 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 603 čt 23.1. 8:0323.1. 18:56 7269
23 603 út 21.1. 8:0321.1. 18:56 7269
23 604 ne 19.1. 7:5019.1. 19:53 7269
23 603 pá 17.1. 8:0317.1. 18:56 7269
23 603 st 15.1. 8:0315.1. 18:56 7269
23 603 po 13.1. 8:0313.1. 18:56 7269
23 602 so 11.1. 7:4911.1. 19:53 7269*MU
23 603 čt 9.1. 8:039.1. 18:56 7269
23 603 út 7.1. 8:037.1. 18:56 7269
23 604 ne 5.1. 7:505.1. 19:46 7269
23 603 pá 3.1. 8:033.1. 18:49 7269
23 603 st 1.1. 7:301.1. 19:31 7269
Rok 2024
23 604 po 30.12. 10:0330.12. 19:19 7269
23 612 so 28.12. 9:5628.12. 18:38 7269
23 608 st 25.12. 7:5025.12. 9:20 7269*MU*1
23 602 po 23.12. 7:3323.12. 18:19 7269
23 611 so 21.12. 8:0921.12. 20:01 7269
23 604 čt 19.12. 10:0419.12. 19:19 7269
23 604 út 17.12. 10:0417.12. 19:19 7269
23 606 ne 15.12. 7:3015.12. 19:31 7269
23 604 pá 13.12. 10:0413.12. 19:19 7269
23 602 st 11.12. 7:3311.12. 18:21 7269
23 604 po 9.12. 10:049.12. 19:19 7269
23 611 ne 8.12. 10:078.12. 18:38 7269
sjZI 688 pá 6.12. 9:006.12. 11:00 7269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v zast. I. P. Pavlova DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.