Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7269

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
"Linky" - vítězný návrh soutěže Namalujte svou tramvaj (od 11. 12. 2015 do 14. 1. 2017)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178409

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 399 643 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 603 út 28.11. 8:0928.11. 18:49 7269
23 604 ne 26.11. 7:5026.11. 19:43 7269
23 603 pá 24.11. 8:0924.11. 18:49 7269
23 603 st 22.11. 8:0922.11. 18:49 7269
23 603 po 20.11. 8:0920.11. 18:49 7269
23 601 so 18.11. 7:2918.11. 19:28 7269
23 606 pá 17.11. 9:0417.11. 19:13 7269
23 604 čt 16.11. 10:0016.11. 19:19 7269
23 604 po 30.10. 10:0030.10. 19:19 7269
23 601 so 28.10. 7:2928.10. 16:30 7269*MU
23 604 pá 27.10. 10:0027.10. 19:19 7269
23 603 út 24.10. 8:0924.10. 18:49 7269
30 607 ne 22.10. 13:0022.10. 18:30 7001+7269
23 604 čt 19.10. 10:0219.10. 19:18 7269
23 602 út 17.10. 7:3817.10. 18:20 7269
23 606 ne 15.10. 8:1015.10. 19:55 7269
23 602 pá 13.10. 7:3813.10. 18:20 7269
23 604 st 11.10. 10:0211.10. 19:18 7269
23 602 po 9.10. 7:389.10. 18:20 7269
23 602 so 7.10. 7:397.10. 19:55 7269
23 601 čt 5.10. 7:195.10. 18:54 7269
23 601 st 4.10. 7:194.10. 13:00 7269*MU
23 604 ne 1.10. 8:591.10. 19:55 7269
23 603 pá 29.9. 8:1929.9. 18:44 7269
23 603 st 27.9. 8:1927.9. 18:24 7269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.