Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7269

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
"Linky" - vítězný návrh soutěže Namalujte svou tramvaj (od 11. 12. 2015 do 14. 1. 2017)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178409

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 411 958 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 602 st 29.5. 7:3229.5. 18:22 7269
23 602 po 27.5. 7:3227.5. 18:22 7269
23 611 so 25.5. 8:0925.5. 19:59 7269
23 603 čt 23.5. 8:0423.5. 18:50 7269
23 602 út 21.5. 7:3221.5. 18:22 7269
23 610 ne 19.5. 8:1019.5. 19:59 7269
23 602 pá 17.5. 7:3217.5. 18:22 7269
23 604 st 15.5. 10:0415.5. 19:18 7269
23 602 po 13.5. 7:3213.5. 18:22 7269
23 606 so 11.5. 9:0511.5. 10:30 7269*MU
23 602 čt 9.5. 7:329.5. 18:22 7269
23 603 út 7.5. 8:047.5. 18:50 7269
23 604 ne 5.5. 14:475.5. 19:14 7269
23 603 pá 3.5. 8:043.5. 18:50 7269
23 612 st 1.5. 9:571.5. 18:37 7269
23 603 po 29.4. 8:0429.4. 18:50 7269
23 602 so 27.4. 7:4927.4. 19:44 7269
23 603 čt 25.4. 8:0525.4. 18:49 7269
23 604 út 23.4. 10:0423.4. 19:19 7269
23 602 ne 21.4. 10:0621.4. 19:14 7269
23 602 pá 19.4. 7:3319.4. 18:21 7269
23 604 st 17.4. 10:0417.4. 19:19 7269
23 602 po 15.4. 7:3315.4. 18:21 7269
23 603 so 13.4. 8:0913.4. 19:59 7269
23 602 čt 11.4. 7:3311.4. 18:21 7269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.