Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7269

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
"Linky" - vítězný návrh soutěže Namalujte svou tramvaj (od 11. 12. 2015 do 14. 1. 2017)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178409

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 364 303 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  607 so 22.1. 5:3322.1. 20:18 7269
 2  607 ne 16.1. 5:3316.1. 20:18 7269
 2  602 pá 14.1. 5:5914.1. 20:26 7269
 2  602 st 12.1. 5:5912.1. 20:26 7269
 2  610 út 11.1. 5:1311.1. 9:53 7269
 2  607 ne 9.1. 6:339.1. 20:18 7269
 2  602 pá 7.1. 5:597.1. 20:26 7269
 2  610 čt 6.1. 5:136.1. 9:53 7269
 2  610 út 4.1. 5:134.1. 9:53 7269
 2  610 po 3.1. 5:133.1. 9:53 7269
Rok 2021
Zvl 617 po 20.12. 20:0020.12. 21:30 7269
 2  602 po 20.12. 10:5820.12. 19:03 7269*Z1
 2  602 pá 17.12. 5:5917.12. 19:03 7269
 2  602 čt 2.12. 5:592.12. 19:03 7269
 2  602 pá 26.11. 5:5926.11. 19:03 7269
 2  602 st 24.11. 5:5924.11. 19:03 7269
 2  604 so 20.11. 6:3320.11. 21:18 7269
 2  604 ne 14.11. 6:3314.11. 21:18 7269
 2  604 ne 7.11. 6:337.11. 21:18 7269
 2  602 pá 5.11. 5:595.11. 19:03 7269
 2  602 st 3.11. 5:593.11. 19:03 7269
 2  602 po 1.11. 5:591.11. 19:03 7269
 2  602 po 27.9. 5:5927.9. 19:03 7269
 2  604 so 25.9. 6:3325.9. 21:18 7269
 2  602 čt 23.9. 5:5923.9. 19:03 7269
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7001

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.