Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7269

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
"Linky" - vítězný návrh soutěže Namalujte svou tramvaj (od 11. 12. 2015 do 14. 1. 2017)

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178409

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 355 873 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 601 st 10.7. 7:3310.7. 18:49 7269+7275
23 601 út 9.7. 7:339.7. 18:49 7269+7275
23 601 po 8.7. 7:338.7. 18:49 7269+7275
23 601 ne 7.7. 9:027.7. 19:27 7269+7275
23 601 so 6.7. 8:056.7. 19:27 7269+7275
23 601 pá 5.7. 8:055.7. 19:27 7269+7275
23 601 čt 4.7. 7:334.7. 18:49 7269+7275
23 601 st 3.7. 7:333.7. 18:49 7269+7275
23 601 út 2.7. 11:302.7. 18:49 7269+7275*Z
23 602 út 2.7. 8:032.7. 10:00 7269+7275*MU
23 601 po 1.7. 15:301.7. 18:49 7269+7275*Z1
23 601 po 1.7. 7:331.7. 13:00 7269+7275*MU
23 601 ne 30.6. 9:0230.6. 19:27 7269+7275
23 601 so 29.6. 8:0529.6. 19:27 7269+7275
23 601 pá 28.6. 7:0428.6. 19:33 7269+7275
23 601 čt 27.6. 7:0427.6. 19:33 7269+7275
23 601 st 26.6. 7:0426.6. 19:33 7269+7275
23 601 út 25.6. 7:0425.6. 19:33 7269+7275
23 601 po 24.6. 16:0024.6. 19:33 7269+7275*Z2
23 601 po 24.6. 7:0424.6. 12:20 7269+7275*MU
23 601 ne 23.6. 10:1223.6. 20:19 7269+7275
23 601 so 22.6. 8:1922.6. 20:19 7269+7275
23 601 pá 21.6. 7:0421.6. 19:33 7269+7275
23 601 čt 20.6. 7:0420.6. 19:33 7269+7275
23 601 st 19.6. 7:0419.6. 19:33 7269+7275
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122+7121
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7001+6921
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6921+6892

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.