Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7267

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 29. 5. 2016

Výrobní číslo: 178377

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 149 162 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  808 čt 26.5. 7:1426.5. 9:39 7252+7267
 9  808 st 25.5. 7:1425.5. 9:39 7252+7267
 9  818 út 24.5. 6:4424.5. 18:19 7252+7267
 9  812 po 23.5. 6:2223.5. 18:17 7252+7267
11 801 pá 20.5. 5:4420.5. 18:21 7252+7267
11 810 čt 19.5. 5:0819.5. 19:42 7252+7267*MU*1
11 813 st 18.5. 5:2219.5. 0:43 7252+7267
11 810 út 17.5. 10:0017.5. 19:42 7252+7267*Z1
11 806 út 17.5. 5:3417.5. 9:19 7252+7267
11 805 po 16.5. 6:0217.5. 0:13 7252+7267
11 801 pá 13.5. 5:4413.5. 18:21 7252+7267
 9  812 čt 12.5. 6:2212.5. 18:17 7252+7267
 9  824 st 11.5. 7:0811.5. 19:02 7252+7267
 5  807 út 10.5. 6:0110.5. 20:12 7252+7267
 9  817 po 9.5. 4:429.5. 18:37 7252+7267
11 805 pá 6.5. 6:027.5. 0:13 7252+7267
11 801 čt 5.5. 5:445.5. 18:21 7252+7267
11 801 st 4.5. 5:444.5. 18:21 7252+7267
11 813 út 3.5. 5:224.5. 0:43 7252+7267
11 801 po 2.5. 5:442.5. 18:21 7252+7267
11 813 pá 29.4. 5:2229.4. 12:30 7252+7267*MU*2
11 813 čt 28.4. 5:2229.4. 0:43 7252+7267
11 808 st 27.4. 4:5127.4. 21:15 7252+7267
11 813 út 26.4. 5:2227.4. 0:43 7252+7267
11 811 po 25.4. 6:3725.4. 19:52 7252+7267
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = v 19:00 nehoda s os. vozem před zast. Teplárna Michle DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7232+7191
*2 = nehoda s os. vozem u zast. Chmelnice ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.