Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3SUCS-DVC
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1989
V provozu od: 1. 1. 1990
Vyřazení: srpen 2013
Výrobní číslo: 178381
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 15800 kg Maximální zátěž: 27200 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41,7 kN Maximální zátěž: 65 kN |
Regulace: | 99stupňový zrychlovač TR37/040 |
Řadič: | HG14/24 |
Stupně řadiče: |
5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A) 5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A) 2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab Výkon: 5 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2013 | ||||||
11 | 803 | čt 15.8. 5:43 | 15.8. 20:09 | 7265+7224 | ||
11 | 803 | út 13.8. 5:43 | 13.8. 20:09 | 7265+7224 | ||
11 | 811 | čt 1.8. 6:47 | 1.8. 19:57 | 7265+7224 | ||
11 | 803 | st 31.7. 5:43 | 31.7. 20:09 | 7265+7224 | ||
11 | 811 | út 30.7. 6:47 | 30.7. 19:57 | 7265+7224 | ||
11 | 811 | st 24.7. 6:47 | 24.7. 19:57 | 7265+7224 | ||
11 | 811 | út 23.7. 6:47 | 23.7. 19:57 | 7265+7224 | ||
11 | 805 | čt 18.7. 6:00 | 18.7. 10:01 | 7265+7224 | ||
11 | 811 | st 17.7. 6:47 | 17.7. 19:57 | 7265+7224 | ||
11 | 803 | út 16.7. 5:43 | 16.7. 20:09 | 7265+7224 | ||
11 | 805 | po 15.7. 6:00 | 15.7. 10:01 | 7265+7224 | ||
11 | 803 | pá 12.7. 5:43 | 12.7. 20:09 | 7265+7224 | ||
11 | 803 | st 10.7. 5:43 | 10.7. 20:09 | 7265+7224 | ||
11 | 811 | st 3.7. 6:47 | 3.7. 19:57 | 7265+7224 | ||
11 | 811 | út 2.7. 6:47 | 2.7. 19:57 | 7265+7224 | ||
1 | 811 | st 26.6. 4:47 | 26.6. 21:54 | 7265+7224 | ||
1 | 802 | ne 23.6. 6:36 | 23.6. 21:36 | 7265+7224 |