Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7261

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 15. 9. 2015

Výrobní číslo: 178387

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 232 688 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  803 út 29.9. 4:4229.9. 9:31 7062+7261
 1  801 pá 25.9. 6:3125.9. 21:35 7286+7261
 1  802 čt 24.9. 5:0724.9. 21:50 7286+7261
 1  802 st 23.9. 5:0723.9. 21:50 7286+7261
 1  806 po 21.9. 5:3222.9. 0:47 7286+7261
 1  805 ne 20.9. 5:0720.9. 22:05 7286+7261
 1  806 so 19.9. 4:2819.9. 7:30 7286+7261*MU
 1  808 pá 18.9. 5:4819.9. 0:53 7286+7261
 1  812 čt 17.9. 4:4717.9. 19:49 7286+7261
 1  805 st 16.9. 6:5416.9. 22:22 7286+7261
 1  802 pá 11.9. 5:0711.9. 21:50 7286+7261
 1  802 čt 10.9. 5:0710.9. 21:50 7286+7261
 1  805 st 9.9. 6:549.9. 22:22 7286+7261
 1  801 út 8.9. 6:318.9. 21:35 7286+7261
 1  801 po 7.9. 6:317.9. 21:35 7286+7261
 1  805 st 2.9. 14:002.9. 22:22 7286+7261*Z1
 1  802 út 1.9. 5:071.9. 21:50 7286+7261
 1  802 po 31.8. 5:0731.8. 21:50 7286+7261
 1  807 ne 30.8. 11:3631.8. 0:47 7286+7261
 1  801 so 29.8. 4:4829.8. 22:34 7286+7261
 1  802 čt 27.8. 5:5028.8. 1:12 7286+7261
 1  808 st 26.8. 5:0826.8. 20:23 7286+7261
 1  806 út 25.8. 6:3225.8. 20:13 7286+7261
 1  808 po 24.8. 5:0824.8. 20:23 7286+7261
 1  801 so 22.8. 4:4822.8. 22:34 7286+7261
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7217+7143

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.