Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3SUCS
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1989
V provozu od: 1. 1. 1990
Vyřazení: listopad 2014
Výrobní číslo: 178395
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 213 699 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 15800 kg Maximální zátěž: 27200 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41,7 kN Maximální zátěž: 65 kN |
Regulace: | 99stupňový zrychlovač TR37/040 |
Řadič: | HG14/24 |
Stupně řadiče: |
5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A) 5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A) 2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab Výkon: 5 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
11 | 810 | čt 27.11. 5:08 | 27.11. 19:42 | 7260+7261 | ||
11 | 805 | út 25.11. 14:59 | 25.11. 22:20 | 7260+7261 | ||
11 | 805 | út 25.11. 5:34 | 25.11. 9:16 | 7260+7261 | ||
20 | 805 | po 24.11. 5:26 | 24.11. 19:38 | 7260+7261 | ||
9 | 812 | pá 21.11. 7:03 | 21.11. 18:14 | 7260+7261 | ||
9 | 804 | čt 20.11. 5:48 | 20.11. 19:22 | 7260+7261 | ||
9 | 811 | st 19.11. 6:43 | 19.11. 22:15 | 7260+7261 | ||
9 | 804 | út 18.11. 5:48 | 18.11. 19:22 | 7260+7261 | ||
9 | 808 | po 17.11. 5:06 | 18.11. 0:04 | 7260+7261 | ||
9 | 802 | ne 16.11. 12:58 | 17.11. 0:44 | 7260+7261 | ||
9 | 808 | so 15.11. 5:06 | 16.11. 0:04 | 7260+7261 | ||
9 | 807 | pá 14.11. 14:56 | 15.11. 0:24 | 7260+7261 | ||
9 | 802 | pá 14.11. 5:03 | 14.11. 9:33 | 7260+7261 | ||
9 | 811 | čt 13.11. 6:43 | 13.11. 22:15 | 7260+7261 | ||
9 | 812 | st 12.11. 7:02 | 12.11. 18:14 | 7260+7261 | ||
9 | 812 | út 11.11. 7:02 | 11.11. 18:14 | 7260+7261 | ||
9 | 811 | po 10.11. 6:49 | 10.11. 22:15 | 7260+7261 | ||
9 | 812 | pá 7.11. 7:02 | 7.11. 18:14 | 7260+7261 | ||
9 | 806 | čt 6.11. 6:16 | 6.11. 19:14 | 7260+7261 | ||
9 | 802 | st 5.11. 14:16 | 5.11. 23:52 | 7260+7261 | ||
9 | 802 | st 5.11. 5:03 | 5.11. 9:33 | 7260+7261 | ||
9 | 807 | út 4.11. 14:56 | 5.11. 0:24 | 7260+7261 | ||
9 | 807 | út 4.11. 5:32 | 4.11. 10:13 | 7260+7261 | ||
9 | 812 | po 3.11. 7:02 | 3.11. 18:14 | 7260+7261 | ||
9 | 807 | ne 2.11. 4:46 | 2.11. 23:52 | 7260+7261 |