Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7258

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 29. 6. 2016

Výrobní číslo: 178402

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 204 223 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  818 st 29.6. 6:4429.6. 18:19 7258+7087
 9  812 út 28.6. 6:2228.6. 18:17 7258+7087
 5  807 po 27.6. 6:0127.6. 20:12 7258+7087
 5  811 pá 24.6. 6:2124.6. 22:34 7258+7087
 9  826 út 21.6. 5:1521.6. 12:00 7258+7283*MU*1
 9  824 po 20.6. 7:0820.6. 19:02 7258+7283
 9  817 pá 17.6. 4:4217.6. 18:37 7258+7283
 9  826 čt 16.6. 5:1516.6. 23:55 7258+7283
 9  810 st 15.6. 6:1515.6. 20:31 7258+7283
 9  801 út 14.6. 5:3615.6. 0:25 7258+7283
 9  826 po 13.6. 5:1513.6. 23:55 7258+7283
 9  817 ne 12.6. 7:5213.6. 0:35 7258+7283
 9  809 so 11.6. 9:1211.6. 21:19 7258+7283
 9  823 pá 10.6. 5:0210.6. 23:49 7258+7283
 9  806 čt 9.6. 5:5210.6. 0:35 7258+7283
 9  812 st 8.6. 14:008.6. 18:17 7258+7283*Z1
 9  808 st 8.6. 7:148.6. 9:39 7258+7283
 9  824 út 7.6. 7:087.6. 19:02 7258+7283
 9  812 po 6.6. 6:226.6. 18:17 7258+7283
 9  801 so 4.6. 8:124.6. 22:49 7258+7283
 9  824 pá 3.6. 7:083.6. 19:02 7258+7283
 9  826 čt 2.6. 5:152.6. 23:55 7258+7283
 9  825 st 1.6. 5:241.6. 21:29 7258+7283
 9  817 út 31.5. 4:4231.5. 18:37 7258+7283
 9  817 po 30.5. 4:4230.5. 18:37 7258+7283
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zahoření podvozku u zast. Švandovo divadlo ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7121+7122

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.