Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7257

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: prosinec 2014

Výrobní číslo: 178398

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 9  807 st 3.12. 6:044.12. 0:45 7257+7258
26+51 852 po 1.12. 22:152.12. 15:25 7257+7258*1
 4  803 po 1.12. 13:371.12. 19:09 7257+7258
 4  802 po 1.12. 5:531.12. 9:37 7257+7258
20 807 pá 28.11. 15:1828.11. 22:26 7257+7258
20 807 pá 28.11. 5:1128.11. 9:56 7257+7258
20 805 čt 27.11. 5:2627.11. 19:38 7257+7258
20 801 st 26.11. 7:0426.11. 19:24 7257+7258
20 810 út 25.11. 6:2125.11. 17:56 7257+7258
20 807 po 24.11. 15:1824.11. 22:26 7257+7258
20 802 po 24.11. 7:0224.11. 9:16 7257+7258
26 817 st 19.11. 5:4019.11. 22:15 7262+7257
26 817 út 18.11. 5:4018.11. 22:15 7262+7257
26 804 pá 14.11. 6:2914.11. 20:31 7262+7257
26 812 st 12.11. 5:0412.11. 19:04 7262+7257
26 817 út 11.11. 5:4011.11. 22:15 7262+7257
26 804 po 10.11. 6:2910.11. 20:31 7262+7257
26 817 čt 6.11. 5:406.11. 22:15 7262+7257
26 814 st 5.11. 5:215.11. 21:46 7262+7257
26 814 út 4.11. 5:214.11. 21:46 7262+7257
26 804 po 3.11. 6:293.11. 20:31 7262+7257
26 804 pá 31.10. 6:2931.10. 20:31 7262+7257
26 812 čt 30.10. 5:0430.10. 19:04 7262+7257
26 817 pá 24.10. 5:4024.10. 22:15 7262+7257
22 827 út 21.10. 5:4521.10. 19:06 7262+7257
*1 = ledová kalamita, spoje nevykonány, souprava odstavena u zast. Perunova ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.