Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7256

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 24. 1. 2017

Výrobní číslo: 178399

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 336 775 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  813 st 23.11. 6:4823.11. 9:19 7122+7256
 9  813 út 22.11. 6:4822.11. 9:19 7122+7256
 9  817 pá 18.11. 6:1318.11. 20:12 7122+7256
 9  806 st 16.11. 15:0516.11. 19:50 7122+7256
 9  817 st 16.11. 6:1316.11. 11:00 7122+7256*MU
 9  813 út 15.11. 15:3315.11. 19:54 7122+7256
 9  811 út 15.11. 5:4915.11. 8:00 7122+7256*MU
 9  823 po 14.11. 6:3514.11. 20:32 7122+7256
 9  809 pá 11.11. 5:3912.11. 0:36 7122+7256
 9  823 čt 10.11. 6:3510.11. 20:32 7122+7256
 9  806 st 9.11. 15:059.11. 19:50 7122+7256
 9  814 st 9.11. 5:589.11. 11:00 7122+7256*MU
 9  802 út 8.11. 5:239.11. 0:16 7122+7256
 9  820 po 7.11. 6:217.11. 20:21 7122+7256
 9  801 so 5.11. 7:406.11. 0:46 7122+7256
 9  809 pá 4.11. 5:395.11. 0:36 7122+7256
 9  817 čt 3.11. 6:133.11. 20:12 7122+7256
 9  806 st 2.11. 15:052.11. 19:50 7122+7256
 9  806 st 2.11. 6:272.11. 8:59 7122+7256
 9  811 út 1.11. 11:002.11. 0:46 7122+7256*Z
 9  805 út 1.11. 5:291.11. 8:00 7122+7256*MU
 9  817 po 31.10. 6:1331.10. 20:12 7122+7256
 9  804 ne 30.10. 12:5030.10. 22:59 7122+7256
 9  804 so 29.10. 5:5329.10. 22:59 7122+7256
 9  811 pá 28.10. 6:3728.10. 18:00 7122+7256*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7144+7142

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.