Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7255

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 20. 10. 2016

Výrobní číslo: 178382

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 358 652 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  813 čt 20.10. 15:3320.10. 19:54 7188+7255
 9  813 čt 20.10. 6:4820.10. 9:19 7188+7255
 9  813 st 19.10. 15:3319.10. 19:54 7188+7255
 9  806 st 19.10. 6:2719.10. 8:59 7188+7255
 9  811 út 18.10. 5:4919.10. 0:46 7188+7255
 9  817 po 17.10. 6:1317.10. 20:12 7188+7255
 9  811 pá 14.10. 5:4915.10. 0:36 7121+7255
 9  823 čt 13.10. 6:3513.10. 20:32 7121+7255
 9  831 st 12.10. 5:0112.10. 23:59 7121+7255
 9  802 út 11.10. 5:2312.10. 0:16 7121+7255
 9  805 po 10.10. 5:2911.10. 0:26 7121+7255
 9  815 ne 9.10. 4:5310.10. 0:16 7121+7255
 9  804 so 8.10. 5:538.10. 22:59 7121+7255
 9  809 pá 7.10. 5:398.10. 0:36 7121+7255
 9  805 čt 6.10. 5:297.10. 0:26 7121+7255
 9  827 st 5.10. 4:535.10. 18:58 7121+7255
 9  811 út 4.10. 5:495.10. 0:46 7121+7255
 9  814 po 3.10. 5:584.10. 0:56 7121+7255
 9  818 ne 2.10. 5:133.10. 0:36 7121+7255
 9  811 so 1.10. 6:371.10. 23:49 7121+7255
 9  802 pá 30.9. 5:231.10. 0:16 7121+7255
 9  831 čt 29.9. 13:0030.9. 0:12 7121+7255*Z1
 9  813 út 27.9. 6:4827.9. 9:19 7128+7255
 9  806 po 26.9. 6:2726.9. 8:59 7128+7255
 9  819 ne 25.9. 7:2826.9. 0:46 7128+7255
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8713+8728

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.