Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7253

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: prosinec 2014

Výrobní číslo: 178397

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 342 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 9  810 st 17.12. 6:1217.12. 20:31 7022+7253
 9  833 út 16.12. 14:5917.12. 0:15 7022+7253
 9  833 po 15.12. 14:5916.12. 0:15 7022+7253
 4  803 pá 12.12. 13:3712.12. 19:09 7253+7268
 9  829 st 10.12. 5:2510.12. 11:00 7253+7268*MU*1
 9  808 po 8.12. 15:359.12. 0:55 7253+7268
 5  803 ne 7.12. 7:427.12. 21:43 7253+7268
 5  807 so 6.12. 7:196.12. 22:36 7253+7268
 4  803 st 3.12. 13:373.12. 19:09 7253+7268
26 812 po 1.12. 5:042.12. 16:06 7253+7268*2
26 811 ne 30.11. 4:5630.11. 23:05 7253+7268
26 810 so 29.11. 5:1629.11. 23:13 7253+7268
26 804 pá 28.11. 6:2928.11. 20:31 7253+7268
26 812 st 26.11. 15:1627.11. 0:52 7253+7268
26 814 út 25.11. 5:2125.11. 21:46 7253+7268
11 811 pá 21.11. 6:3622.11. 0:40 7253+7268
11 802 čt 20.11. 5:4720.11. 18:27 7253+7268
11 813 st 19.11. 5:2219.11. 20:17 7253+7268
11 805 út 18.11. 14:5918.11. 22:20 7253+7268
11 802 pá 14.11. 5:4714.11. 18:27 7253+7268
11 802 čt 13.11. 5:4713.11. 18:27 7253+7268
11 813 st 12.11. 5:2212.11. 20:17 7253+7268
11 810 út 11.11. 5:0811.11. 19:42 7253+7268
11 806 po 10.11. 6:0310.11. 22:30 7253+7268
11 813 pá 7.11. 5:227.11. 16:00 7253+7268*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s automobilem na Olšanské
*2 = Ledová kalamita, souprava odstavena 1. 12. od 17:35 před zast. Vinohr. hřb. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.