Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS-DVC ev. č. 7251

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 26. 6. 2015

Výrobní číslo: 176340

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 273 793 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
26 809 pá 26.6. 5:4026.6. 21:50 7250+7251
26 809 st 24.6. 5:4024.6. 21:50 7250+7251
26 804 po 22.6. 5:0622.6. 19:45 7250+7251
26 804 ne 21.6. 13:0121.6. 21:45 7250+7251
26 814 pá 19.6. 5:2219.6. 23:45 7250+7251
26 813 čt 18.6. 5:1618.6. 23:07 7250+7251
26 814 st 17.6. 5:2217.6. 23:45 7250+7251
26 813 út 16.6. 5:1616.6. 23:07 7250+7251
 5  804 po 15.6. 5:4815.6. 18:46 7250+7251
 5  813 st 10.6. 5:5110.6. 20:05 7250+7251
 5  804 út 9.6. 5:489.6. 18:46 7250+7251
 5  813 po 8.6. 5:518.6. 20:05 7250+7251
 5  804 pá 5.6. 5:485.6. 18:46 7250+7251
 5  813 čt 4.6. 5:514.6. 20:05 7250+7251
 5  804 st 3.6. 5:483.6. 18:46 7250+7251
 5  813 út 2.6. 5:512.6. 20:05 7250+7251
 1  814 po 1.6. 5:501.6. 9:52 7250+7251
 9  826 pá 29.5. 5:1529.5. 23:59 7250+7251
 9  831 čt 28.5. 5:3229.5. 0:05 7250+7251
 9  805 st 27.5. 5:5228.5. 0:35 7250+7251
 9  802 út 26.5. 5:4427.5. 0:25 7250+7251
 9  812 po 25.5. 6:2125.5. 18:17 7250+7251
 9  824 pá 22.5. 7:0822.5. 19:02 7250+7251
 9  818 čt 21.5. 6:4521.5. 18:19 7250+7251
 9  818 st 20.5. 6:4520.5. 18:19 7250+7251


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.