Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7247

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 17. 5. 2016

Výrobní číslo: 176336

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 354 657 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  833 út 17.5. 6:2917.5. 8:55 7246+7247
 1  814 po 16.5. 14:5516.5. 21:06 7246+7247
 1  814 po 16.5. 5:5016.5. 9:52 7246+7247
11 801 čt 12.5. 5:4412.5. 18:21 7246+7247
11 810 st 11.5. 5:0811.5. 19:42 7246+7247
11 808 út 10.5. 4:5110.5. 21:15 7246+7247
11 813 po 9.5. 5:2210.5. 0:43 7246+7247
11 813 pá 6.5. 5:227.5. 0:43 7246+7247
11 806 čt 5.5. 15:096.5. 0:28 7246+7247
11 806 čt 5.5. 5:345.5. 9:19 7246+7247
11 810 st 4.5. 5:084.5. 19:42 7246+7247
11 805 út 3.5. 6:024.5. 0:13 7246+7247
 9  824 pá 29.4. 7:0829.4. 19:02 7246+7247
 9  818 čt 28.4. 6:4428.4. 18:19 7246+7247
 9  834 st 27.4. 5:3327.4. 19:46 7246+7247
 9  810 út 26.4. 6:1526.4. 20:31 7246+7247
 9  834 po 25.4. 5:3325.4. 19:46 7246+7247
 9  825 pá 22.4. 5:2422.4. 21:29 7246+7247
 9  826 čt 21.4. 5:1521.4. 23:55 7246+7247
 9  823 st 20.4. 5:0220.4. 23:49 7246+7247
 9  833 út 19.4. 14:5920.4. 0:15 7246+7247
 9  808 út 19.4. 7:1419.4. 9:39 7246+7247
 9  818 po 18.4. 6:4418.4. 18:19 7246+7247
 9  824 pá 15.4. 7:0815.4. 19:02 7246+7247
 9  834 čt 14.4. 5:3314.4. 19:46 7246+7247


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.