Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7246

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 7. 7. 2016

Výrobní číslo: 176335

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 403 096 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  805 čt 7.7. 15:147.7. 19:40 7246+7245
 9  827 čt 7.7. 7:327.7. 9:55 7246+7245
 9  805 po 4.7. 6:534.7. 9:20 7246+7245
 9  808 pá 1.7. 15:351.7. 19:54 7246+7245
 9  833 pá 1.7. 6:291.7. 8:55 7246+7245
 9  824 čt 30.6. 7:0830.6. 19:02 7246+7245
 9  834 st 29.6. 5:3329.6. 19:46 7246+7245
 9  823 út 28.6. 5:0228.6. 23:49 7246+7245
 9  806 po 27.6. 5:5228.6. 0:35 7246+7245
 9  826 pá 24.6. 5:1524.6. 23:55 7246+7245
 9  801 čt 23.6. 5:3624.6. 0:25 7246+7245
 9  834 st 22.6. 5:3322.6. 19:46 7246+7245
 9  803 út 21.6. 15:1521.6. 20:01 7246+7245
 9  808 út 21.6. 7:1421.6. 9:39 7246+7245
22 832 po 20.6. 6:0620.6. 23:59 7246+7245
 9  818 pá 17.6. 6:4417.6. 14:00 7246+7245*MU
 9  831 čt 16.6. 13:3017.6. 0:05 7246+7245*Z1
 9  801 čt 16.6. 5:3616.6. 11:00 7246+7245*MU
 9  801 st 15.6. 5:3616.6. 0:25 7246+7245
 9  812 út 14.6. 6:2214.6. 18:17 7246+7245
 9  834 po 13.6. 5:3313.6. 19:46 7246+7245
 9  816 ne 12.6. 5:2213.6. 0:25 7246+7245
 9  816 so 11.6. 7:4712.6. 0:25 7246+7245
 9  831 pá 10.6. 5:2811.6. 0:05 7246+7245
 9  805 čt 9.6. 5:499.6. 22:29 7246+7245
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7232+7275

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.