Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7245

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 29. 9. 2016

Výrobní číslo: 176334

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 378 276 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  806 čt 29.9. 6:2729.9. 8:59 7121+7245
 9  827 út 27.9. 4:5327.9. 18:58 7121+7245
 9  823 po 26.9. 6:3526.9. 20:32 7121+7245
 9  804 ne 25.9. 12:5025.9. 22:59 7121+7245
 9  831 pá 23.9. 5:0123.9. 23:59 7121+7245
 9  804 čt 22.9. 5:2622.9. 22:09 7121+7245
 9  802 st 21.9. 5:2322.9. 0:16 7121+7245
 9  814 út 20.9. 5:5821.9. 0:56 7121+7245
 9  802 po 19.9. 5:2320.9. 0:16 7121+7245
 9  817 ne 18.9. 7:0819.9. 0:26 7121+7245
 9  815 so 17.9. 4:5318.9. 0:16 7121+7245
 9  811 pá 16.9. 5:4917.9. 0:46 7121+7245
 9  823 čt 15.9. 6:3515.9. 20:32 7121+7245
 9  822 st 14.9. 4:3314.9. 18:38 7121+7245
 9  814 út 13.9. 5:5814.9. 0:56 7121+7245
 9  806 po 12.9. 15:0512.9. 19:50 7121+7245
 9  813 po 12.9. 6:4812.9. 9:19 7121+7245
 9  804 ne 11.9. 12:5011.9. 22:59 7121+7245
 9  805 pá 9.9. 5:2910.9. 0:26 7121+7245
 9  811 čt 8.9. 5:499.9. 0:46 7121+7245
 9  817 st 7.9. 6:137.9. 20:12 7121+7245
 9  811 út 6.9. 5:497.9. 0:46 7121+7245
 9  809 po 5.9. 5:396.9. 0:36 7121+7245
 9  814 ne 4.9. 11:405.9. 0:09 7262+7245
 9  805 pá 2.9. 5:293.9. 0:26 7262+7245


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.