Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7232

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 6. 10. 2016

Výrobní číslo: 176321

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 429 222 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  813 st 5.10. 6:485.10. 9:19 7232+7202
 9  809 út 4.10. 5:394.10. 13:00 7232+7275*MU
 9  804 po 3.10. 5:263.10. 22:09 7232+7275
 9  801 ne 2.10. 5:333.10. 0:56 7232+7275
 9  802 so 1.10. 5:332.10. 0:56 7232+7275
 9  809 pá 30.9. 5:391.10. 0:36 7232+7275
 9  817 čt 29.9. 6:1329.9. 20:12 7232+7275
 9  820 út 27.9. 6:2127.9. 20:21 7232+7275
 9  831 po 26.9. 5:0126.9. 23:59 7232+7275
 9  811 ne 25.9. 4:3325.9. 23:49 7232+7275
 9  814 pá 23.9. 5:5824.9. 0:56 7232+7275
 9  833 čt 22.9. 7:1723.9. 0:09 7232+7275
 9  806 st 21.9. 6:2721.9. 8:59 7232+7275
 9  827 út 20.9. 4:5320.9. 18:58 7232+7275
 9  814 po 19.9. 5:5820.9. 0:56 7232+7275
 9  811 so 17.9. 6:3717.9. 23:49 7232+7275
 9  813 pá 16.9. 15:3316.9. 19:54 7232+7275
 9  813 pá 16.9. 6:4816.9. 9:19 7232+7275
 9  831 čt 15.9. 5:0115.9. 23:59 7232+7275
 9  820 st 14.9. 6:2114.9. 20:21 7232+7275
 9  833 út 13.9. 7:1714.9. 0:09 7232+7275
 9  817 po 12.9. 6:1312.9. 20:12 7232+7275
 9  817 ne 11.9. 7:0812.9. 0:26 7232+7275
 9  815 so 10.9. 4:5311.9. 0:16 7232+7275
 9  833 pá 9.9. 7:1710.9. 0:09 7232+7275
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.