Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7225

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 16. 5. 2016

Výrobní číslo: 176314

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 317 364 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  818 po 16.5. 6:4416.5. 16:15 7225+7065*MU*1
 9  802 ne 15.5. 8:2315.5. 22:49 7225+7065
 9  814 so 14.5. 7:3215.5. 0:15 7225+7065
 9  831 pá 13.5. 5:2814.5. 0:05 7225+7065
13 803 čt 12.5. 6:4012.5. 19:56 7225
13 803 st 11.5. 6:4011.5. 19:56 7225
13 807 po 9.5. 5:479.5. 19:57 7225
 1  814 po 2.5. 14:552.5. 21:06 7225+7064
 1  814 po 2.5. 5:502.5. 9:52 7225+7064
 1  802 ne 1.5. 4:472.5. 0:48 7225+7064
 1  801 so 30.4. 5:281.5. 0:48 7225+7064
 1  814 pá 29.4. 14:5529.4. 21:06 7225+7064
 5  807 čt 28.4. 6:0128.4. 20:12 7225+7064
 5  811 st 27.4. 6:2127.4. 22:34 7225+7064
 9  818 út 26.4. 6:4426.4. 18:19 7225+7064
 9  818 po 25.4. 6:4425.4. 18:19 7225+7064
 9  812 ne 24.4. 4:4224.4. 23:55 7225+7064
 9  806 pá 22.4. 5:5223.4. 0:35 7225+7064
 9  812 čt 21.4. 6:2221.4. 18:17 7225+7064
 9  834 st 20.4. 5:3320.4. 19:46 7225+7064
 9  824 út 19.4. 7:0819.4. 19:02 7225+7064
 9  817 po 18.4. 4:4218.4. 18:37 7225+7064
 9  826 pá 15.4. 5:1515.4. 23:55 7225+7064
Zvl 826 čt 14.4. 22:0014.4. 23:00 7225+7064
 9  826 čt 14.4. 5:1514.4. 21:50 7225+7064*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s nákl. vozem v Koněvově ul.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.