Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS-DVC ev. č. 7224

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS-DVC

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 25. 10. 2016

Výrobní číslo: 176313

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 313 304 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 6  808 út 25.10. 5:5725.10. 9:25 7174+7224
 6  802 po 24.10. 7:0524.10. 20:18 7174+7224
 9  813 pá 21.10. 15:3321.10. 19:54 7174+7224
 9  813 pá 21.10. 6:4821.10. 9:19 7174+7224
 9  806 čt 20.10. 15:0520.10. 19:50 7174+7224
 9  806 čt 20.10. 6:2720.10. 8:59 7174+7224
 9  823 st 19.10. 6:3519.10. 20:32 7174+7224
 9  802 út 18.10. 5:2319.10. 0:16 7174+7224
 9  809 po 17.10. 5:3918.10. 0:36 7174+7224
 9  804 pá 14.10. 5:2615.10. 0:09 7174+7224
 9  802 čt 13.10. 5:2314.10. 0:16 7174+7224
 9  814 st 12.10. 5:5813.10. 0:56 7174+7224
 9  817 út 11.10. 6:1311.10. 20:12 7174+7224
 9  809 po 10.10. 5:3911.10. 0:36 7174+7224
 9  811 ne 9.10. 4:339.10. 23:49 7174+7224
 9  811 so 8.10. 6:378.10. 23:49 7174+7224
 9  833 pá 7.10. 7:178.10. 0:09 7174+7224
 9  827 čt 6.10. 4:536.10. 18:58 7174+7224
 9  814 st 5.10. 5:586.10. 0:56 7174+7224
 9  820 út 4.10. 6:214.10. 20:21 7174+7224
 9  806 po 3.10. 15:053.10. 19:50 7174+7224
 9  806 po 3.10. 6:273.10. 8:59 7174+7224
 9  804 pá 30.9. 5:2630.9. 22:09 7202+7224
 9  820 čt 29.9. 6:2129.9. 20:21 7202+7224
 9  802 út 27.9. 5:2328.9. 0:16 7202+7224


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.