Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7222

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: únor 2015

Výrobní číslo: 176311

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 346 033 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
11 802 út 3.2. 5:473.2. 18:29 7222+7271
11 802 pá 30.1. 5:4730.1. 18:29 7222+7271
11 806 čt 29.1. 15:0929.1. 22:30 7222+7271
11 806 čt 29.1. 5:3429.1. 9:19 7222+7271
11 810 st 28.1. 5:0828.1. 19:42 7222+7271
11 811 út 27.1. 6:3728.1. 0:40 7222+7271
11 813 po 26.1. 5:2226.1. 20:02 7222+7271
 1  803 po 26.1. 4:2826.1. 21:49 7222+7271
 1  807 ne 25.1. 4:2825.1. 22:23 7222+7271
 1  806 so 24.1. 7:4524.1. 22:04 7222+7271
 1  801 pá 23.1. 6:1123.1. 21:19 7222+7271
 1  814 čt 22.1. 14:5522.1. 21:04 7222+7271
 1  814 čt 22.1. 5:5022.1. 9:52 7222+7271
 1  801 st 21.1. 6:1121.1. 21:19 7222+7271
 1  814 út 20.1. 14:5520.1. 21:04 7222+7271
 1  814 út 20.1. 5:5020.1. 9:52 7222+7271
 1  810 po 19.1. 5:0719.1. 18:32 7222+7271
 1  814 pá 16.1. 14:5516.1. 21:04 7222+7271
 1  814 pá 16.1. 5:5016.1. 9:52 7222+7271
22 816 čt 15.1. 6:3816.1. 0:48 7222+7271
 9  810 st 14.1. 6:1214.1. 15:30 7222+7271*MU
 9  818 út 13.1. 6:4513.1. 18:19 7222+7271
 9  807 po 12.1. 6:0413.1. 0:45 7222+7271
 9  817 ne 11.1. 5:3412.1. 0:35 7222+7271
 9  810 pá 9.1. 6:129.1. 20:31 7222+7271
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.