Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7217

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 2. 6. 2016

Výrobní číslo: 176306

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 359 549 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  808 čt 2.6. 7:142.6. 9:39 7217+7255
 9  826 st 1.6. 5:151.6. 18:50 7217+7255*MU
 9  824 út 31.5. 7:0831.5. 19:02 7217+7255
 9  812 po 30.5. 6:2230.5. 18:17 7217+7255
 9  818 pá 27.5. 6:4427.5. 18:19 7217+7255
 9  810 čt 26.5. 6:1526.5. 20:31 7217+7255
 9  812 st 25.5. 6:2225.5. 18:17 7217+7255
 9  810 út 24.5. 6:1524.5. 20:31 7217+7255
 9  810 po 23.5. 6:1523.5. 20:31 7217+7255
 9  802 ne 22.5. 8:2322.5. 22:49 7217+7255
 9  801 so 21.5. 8:1221.5. 22:49 7217+7255
 9  823 pá 20.5. 5:0220.5. 23:49 7217+7255
 9  810 čt 19.5. 6:1519.5. 20:31 7217+7255
 9  818 st 18.5. 6:4418.5. 18:19 7217+7255
 9  834 út 17.5. 5:3317.5. 19:46 7217+7255
 9  823 po 16.5. 5:0216.5. 23:49 7217+7255
 9  803 pá 13.5. 15:1513.5. 20:01 7217+7255
 9  803 pá 13.5. 6:5013.5. 9:15 7217+7255
11 810 čt 12.5. 10:1512.5. 19:42 7217+7255*Z1
11 806 čt 12.5. 5:3412.5. 9:19 7217+7255
 5  817 st 11.5. 5:0911.5. 21:38 7217+7255
 5  805 út 10.5. 5:4211.5. 1:06 7217+7255
 5  804 po 9.5. 5:239.5. 22:08 7217+7255
 5  804 pá 6.5. 5:236.5. 22:08 7217+7255
 5  805 čt 5.5. 5:426.5. 1:06 7217+7255
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122+7273

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.