Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7215

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Madeta (od května 2007 do února 2008)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

V provozu od: 1987

Vyřazení: 15. 4. 2016

Výrobní číslo: 176304

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 217 572 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  803 pá 15.4. 6:5015.4. 9:15 7215+7256
 9  808 čt 14.4. 15:3514.4. 19:54 7215+7256
 9  808 čt 14.4. 7:1414.4. 9:39 7215+7256
 9  803 st 13.4. 6:5013.4. 9:15 7215+7256
 9  808 út 12.4. 15:3512.4. 19:54 7215+7256
 9  803 út 12.4. 6:5112.4. 9:15 7215+7256
 9  812 po 11.4. 6:2211.4. 18:17 7215+7256
 9  816 ne 10.4. 7:5211.4. 0:35 7215+7256
 9  817 pá 8.4. 4:428.4. 18:37 7215+7256
 9  823 čt 7.4. 5:017.4. 23:49 7215+7256
 9  805 st 6.4. 5:496.4. 16:00 7215+7256*MU
 9  818 út 5.4. 6:445.4. 18:19 7215+7256
 9  834 po 4.4. 5:334.4. 19:46 7215+7256
 9  825 pá 1.4. 5:241.4. 21:29 7215+7256
 9  801 čt 31.3. 5:361.4. 0:25 7215+7256
 9  817 st 30.3. 4:4230.3. 18:37 7215+7256
 9  805 út 29.3. 5:4929.3. 22:29 7215+7256
 9  812 ne 27.3. 4:4227.3. 23:55 7215+7256
 9  816 so 26.3. 7:4727.3. 0:25 7215+7256
 9  801 pá 25.3. 8:1225.3. 22:49 7215+7256
 9  824 čt 24.3. 7:0824.3. 19:02 7215+7256
 9  803 st 23.3. 6:5123.3. 9:15 7215+7256
 1  810 po 21.3. 5:0721.3. 18:32 7215+7256
 1  801 ne 20.3. 4:2820.3. 21:50 7215+7256
 1  801 so 19.3. 5:2820.3. 0:48 7215+7256
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.