Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7214

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Madeta (od května 2007 do února 2008)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 12. 6. 2015

Výrobní číslo: 176303

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 396 880 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 826 čt 11.6. 5:4511.6. 20:39 7214+7133
22 809 st 10.6. 4:5210.6. 19:38 7214+7133
 1  801 po 8.6. 6:118.6. 21:21 7214+7133
 1  808 pá 5.6. 6:475.6. 22:34 7214+7133
 1  814 čt 4.6. 14:544.6. 21:05 7214+7133
 9  829 st 3.6. 5:253.6. 21:42 7214+7133
 9  829 út 2.6. 5:252.6. 21:42 7214+7133
 9  831 po 1.6. 22:002.6. 0:05 7214+7133*Z1
 9  817 po 1.6. 4:461.6. 18:38 7214+7133
 9  816 ne 31.5. 5:221.6. 0:25 7214+7133
 9  808 so 30.5. 9:0530.5. 21:12 7214+7133
 9  802 pá 29.5. 5:4430.5. 0:25 7214+7133
 9  808 čt 28.5. 15:3529.5. 0:55 7214+7133
 9  823 st 27.5. 5:0127.5. 21:29 7214+7133
 9  808 út 26.5. 15:3527.5. 0:55 7214+7133
 9  826 po 25.5. 5:1525.5. 23:59 7214+7133
 9  808 ne 24.5. 9:1324.5. 21:12 7214+7133
 9  803 pá 22.5. 15:1522.5. 19:53 7214+7133
 9  817 čt 21.5. 4:4621.5. 18:38 7214+7133
 9  805 st 20.5. 5:5221.5. 0:35 7214+7133
 9  803 út 19.5. 15:1519.5. 19:53 7214+7133
 9  831 pá 15.5. 5:3216.5. 0:05 7214+7133
 9  829 čt 14.5. 5:2514.5. 21:42 7214+7133
 9  834 st 13.5. 5:3613.5. 19:47 7214+7133
 9  833 út 12.5. 14:5913.5. 0:15 7214+7133
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7144+7142

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.