Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7213

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Tunis (od 1. 5. 2013 do 17. 11. 2013)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 11. 7. 2015

Výrobní číslo: 176302

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 489 573 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
12 802 pá 10.7. 6:0211.7. 0:34 7213+7212
12 802 čt 9.7. 6:0210.7. 0:34 7213+7212
 1  810 čt 2.7. 4:482.7. 19:46 7213+7212
 1  807 st 1.7. 15:081.7. 21:05 7213+7212
 1  810 út 30.6. 5:0730.6. 18:32 7213+7212
 1  802 po 29.6. 5:5929.6. 21:35 7213+7212
 1  806 so 27.6. 7:4527.6. 22:05 7213+7212
 1  801 pá 26.6. 6:1126.6. 21:21 7213+7212
 1  805 čt 25.6. 4:4825.6. 19:57 7213+7212
 1  805 út 23.6. 4:4823.6. 19:57 7213+7212
 1  805 po 22.6. 4:4822.6. 19:57 7213+7212
 1  802 ne 21.6. 4:4821.6. 21:05 7213+7212
 1  805 so 20.6. 5:0820.6. 21:50 7213+7212
 1  801 pá 19.6. 6:1119.6. 21:21 7213+7212
 9  834 čt 18.6. 5:3618.6. 19:47 7213+7212
 9  824 st 17.6. 7:0817.6. 19:02 7213+7212
 9  818 út 16.6. 6:4516.6. 18:19 7213+7212
 9  823 po 15.6. 5:0115.6. 21:29 7213+7212
 9  816 ne 14.6. 5:2215.6. 0:25 7213+7212
 9  816 so 13.6. 7:4714.6. 0:25 7213+7212
 9  817 pá 12.6. 4:4612.6. 18:38 7213+7212
 9  833 čt 11.6. 14:5912.6. 0:15 7213+7212
 9  805 st 10.6. 5:5211.6. 0:35 7213+7212
 9  824 út 9.6. 7:089.6. 19:02 7213+7212
 9  802 po 8.6. 5:449.6. 0:25 7213+7212


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.