Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7209

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 18. 3. 2015

Výrobní číslo: 176298

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 399 847 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 9  803 út 17.3. 15:1517.3. 19:53 7120+7209
 9  808 út 17.3. 7:1317.3. 9:39 7120+7209
 9  803 po 16.3. 6:5116.3. 9:15 7120+7209
 9  803 pá 13.3. 6:5113.3. 9:15 7120+7209
 9  818 út 10.3. 6:4510.3. 18:19 7120+7209
 9  803 po 9.3. 15:159.3. 19:53 7120+7209
 9  803 po 9.3. 6:519.3. 9:15 7120+7209
 9  810 pá 6.3. 6:126.3. 20:31 7120+7209
 9  803 čt 5.3. 15:155.3. 19:53 7120+7209
 9  829 st 4.3. 5:254.3. 21:42 7120+7209
 9  833 út 3.3. 14:594.3. 0:15 7120+7209
 9  812 po 2.3. 6:212.3. 18:17 7120+7209
 9  815 so 28.2. 5:2228.2. 21:59 7120+7209
 9  823 pá 27.2. 5:0127.2. 21:20 7120+7209
 9  805 čt 26.2. 5:5227.2. 0:35 7120+7209
 9  829 st 25.2. 5:2525.2. 21:42 7120+7209
 9  810 út 24.2. 6:1224.2. 20:31 7120+7209
 9  834 po 23.2. 5:3623.2. 19:47 7120+7209
 9  812 so 21.2. 4:4621.2. 23:59 7120+7209
 9  826 pá 20.2. 5:1520.2. 23:59 7120+7209
 7  813 čt 19.2. 6:1819.2. 18:42 7120+7209
 9  818 st 18.2. 6:4518.2. 18:19 7120+7209
 9  803 út 17.2. 15:1517.2. 19:53 7120+7209
 9  810 po 16.2. 6:1216.2. 20:31 7120+7209
 9  808 ne 15.2. 9:1315.2. 21:12 7120+7209


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.