Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7203

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 9. 9. 2016

Výrobní číslo: 176292

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 512 988 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 1  811 pá 9.9. 5:409.9. 9:38 7202+7203
 1  808 čt 8.9. 5:468.9. 18:20 7202+7203
 1  808 st 7.9. 5:467.9. 18:20 7202+7203
 1  812 út 6.9. 6:027.9. 1:12 7202+7203
 1  806 po 5.9. 6:505.9. 20:09 7202+7203
 1  808 pá 2.9. 5:462.9. 18:20 7202+7203
 1  813 čt 1.9. 4:291.9. 20:46 7202+7203
 1  812 st 31.8. 6:021.9. 1:12 7202+7203
 1  806 út 30.8. 6:5030.8. 20:09 7202+7203
 1  806 po 29.8. 6:5029.8. 20:09 7202+7203
 1  801 pá 26.8. 5:0726.8. 22:04 7202+7203
 9  821 čt 25.8. 5:0225.8. 21:29 7202+7203
 9  804 st 24.8. 5:5325.8. 0:35 7202+7203
 9  806 út 23.8. 6:0523.8. 22:29 7202+7203
 9  825 po 22.8. 5:3223.8. 0:05 7202+7203
 9  816 ne 21.8. 5:2222.8. 0:25 7202+7203
 9  801 so 20.8. 8:1220.8. 22:49 7202+7203
 9  806 pá 19.8. 6:0519.8. 22:29 7202+7203
 9  805 čt 18.8. 15:1418.8. 19:40 7202+7203
 9  810 st 17.8. 15:3917.8. 22:49 7202+7203
 9  810 st 17.8. 6:2917.8. 8:55 7202+7203
 9  814 út 16.8. 6:3716.8. 20:42 7202+7203
 9  809 po 15.8. 6:1415.8. 19:54 7202+7203
 9  821 pá 12.8. 5:0212.8. 21:29 7202+7203
 9  821 čt 11.8. 5:0211.8. 21:29 7202+7203


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.