Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7202

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 6. 10. 2016

Výrobní číslo: 176291

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 496 058 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
sjZI 888 čt 20.10. 8:0020.10. 9:00 7234+7202
 9  813 st 5.10. 6:485.10. 9:19 7232+7202
 1  811 út 4.10. 5:404.10. 9:38 7289+7202
 1  811 po 3.10. 5:403.10. 9:38 7289+7202
 9  804 pá 30.9. 5:2630.9. 22:09 7202+7224
 9  820 čt 29.9. 6:2129.9. 20:21 7202+7224
 9  802 út 27.9. 5:2328.9. 0:16 7202+7224
 9  817 po 26.9. 6:1326.9. 20:12 7202+7224
 9  804 pá 23.9. 5:2623.9. 22:09 7202+7224
 9  813 čt 22.9. 6:4822.9. 9:19 7202+7224
 9  804 st 21.9. 5:2621.9. 22:09 7202+7224
 9  811 út 20.9. 21:0021.9. 0:46 7202+7224*Z1
sjZI 888 út 20.9. 12:0020.9. 13:00 7202+7224
 9  804 po 19.9. 5:2619.9. 22:09 7202+7224
 9  819 ne 18.9. 7:2819.9. 0:46 7202+7224
 9  813 so 17.9. 4:3317.9. 23:59 7202+7224
 1  812 pá 16.9. 6:0216.9. 20:52 7202+7224
 1  806 čt 15.9. 6:5015.9. 20:09 7202+7224
 1  804 st 14.9. 4:4914.9. 19:40 7202+7224
 1  812 út 13.9. 6:0214.9. 1:12 7202+7224
 1  811 po 12.9. 14:4912.9. 20:16 7202+7224
 1  811 po 12.9. 5:4012.9. 9:38 7202+7224
 1  811 pá 9.9. 14:499.9. 20:16 7202+7224
 1  811 pá 9.9. 5:409.9. 9:38 7202+7203
 1  808 čt 8.9. 5:468.9. 18:20 7202+7203
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7188+7189

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.