Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7200

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: duben 2014

Výrobní číslo: 176289

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
22 838 st 30.4. 6:0730.4. 12:45 7200+7201*MU
22 827 pá 25.4. 5:4525.4. 19:06 7200+7201
22 834 st 23.4. 6:0723.4. 20:53 7200+7201
22 834 út 22.4. 6:0722.4. 20:53 7200+7201
22 808 po 21.4. 8:0621.4. 22:31 7200+7201
22 801 so 19.4. 4:2919.4. 21:38 7200+7201
 4  803 po 14.4. 13:3814.4. 19:09 7200+7201
 4  812 po 14.4. 6:3314.4. 10:17 7200+7201
 4  812 čt 10.4. 6:3310.4. 10:17 7200+7201
 4  812 st 9.4. 6:339.4. 10:17 7200+7201
 4  803 út 8.4. 6:018.4. 9:45 7200+7201
 4  812 po 7.4. 6:337.4. 10:17 7200+7201
 4  812 pá 4.4. 14:574.4. 18:41 7200+7201
 4  812 čt 3.4. 14:573.4. 18:41 7200+7201
 4  803 út 1.4. 6:011.4. 9:45 7200+7201
 4  801 pá 28.3. 13:5728.3. 19:19 7200+7201
 4  803 čt 27.3. 14:1627.3. 19:39 7200+7201
 4  803 čt 27.3. 6:0127.3. 9:45 7200+7201
 4  805 st 26.3. 14:3326.3. 19:58 7200+7201
 4  803 st 26.3. 6:0126.3. 9:45 7200+7201
22 816 út 25.3. 6:3825.3. 20:46 7200+7201
22 837 po 17.3. 6:2217.3. 18:44 7200+7201
11 810 pá 14.3. 5:0815.3. 0:41 7200+7201
11 802 st 12.3. 5:4712.3. 18:49 7200+7201
11 806 út 11.3. 5:3411.3. 9:19 7200+7201
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.