Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3SUCS
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1987
V provozu od: 1987
Vyřazení: duben 2014
Výrobní číslo: 176289
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 15800 kg Maximální zátěž: 27200 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41,7 kN Maximální zátěž: 65 kN |
Regulace: | 99stupňový zrychlovač TR37/040 |
Řadič: | HG14/24 |
Stupně řadiče: |
5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A) 5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A) 2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab Výkon: 5 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
22 | 838 | st 30.4. 6:07 | 30.4. 12:45 | 7200+7201*MU | ||
22 | 827 | pá 25.4. 5:45 | 25.4. 19:06 | 7200+7201 | ||
22 | 834 | st 23.4. 6:07 | 23.4. 20:53 | 7200+7201 | ||
22 | 834 | út 22.4. 6:07 | 22.4. 20:53 | 7200+7201 | ||
22 | 808 | po 21.4. 8:06 | 21.4. 22:31 | 7200+7201 | ||
22 | 801 | so 19.4. 4:29 | 19.4. 21:38 | 7200+7201 | ||
4 | 803 | po 14.4. 13:38 | 14.4. 19:09 | 7200+7201 | ||
4 | 812 | po 14.4. 6:33 | 14.4. 10:17 | 7200+7201 | ||
4 | 812 | čt 10.4. 6:33 | 10.4. 10:17 | 7200+7201 | ||
4 | 812 | st 9.4. 6:33 | 9.4. 10:17 | 7200+7201 | ||
4 | 803 | út 8.4. 6:01 | 8.4. 9:45 | 7200+7201 | ||
4 | 812 | po 7.4. 6:33 | 7.4. 10:17 | 7200+7201 | ||
4 | 812 | pá 4.4. 14:57 | 4.4. 18:41 | 7200+7201 | ||
4 | 812 | čt 3.4. 14:57 | 3.4. 18:41 | 7200+7201 | ||
4 | 803 | út 1.4. 6:01 | 1.4. 9:45 | 7200+7201 | ||
4 | 801 | pá 28.3. 13:57 | 28.3. 19:19 | 7200+7201 | ||
4 | 803 | čt 27.3. 14:16 | 27.3. 19:39 | 7200+7201 | ||
4 | 803 | čt 27.3. 6:01 | 27.3. 9:45 | 7200+7201 | ||
4 | 805 | st 26.3. 14:33 | 26.3. 19:58 | 7200+7201 | ||
4 | 803 | st 26.3. 6:01 | 26.3. 9:45 | 7200+7201 | ||
22 | 816 | út 25.3. 6:38 | 25.3. 20:46 | 7200+7201 | ||
22 | 837 | po 17.3. 6:22 | 17.3. 18:44 | 7200+7201 | ||
11 | 810 | pá 14.3. 5:08 | 15.3. 0:41 | 7200+7201 | ||
11 | 802 | st 12.3. 5:47 | 12.3. 18:49 | 7200+7201 | ||
11 | 806 | út 11.3. 5:34 | 11.3. 9:19 | 7200+7201 |