Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7199

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: listopad 2014

Výrobní číslo: 176288

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 432 201 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 1  803 pá 7.11. 4:287.11. 11:00 7198+7199*MU
 1  803 čt 6.11. 4:286.11. 21:49 7198+7199
 1  808 st 5.11. 6:475.11. 22:34 7198+7199
 1  810 po 3.11. 5:073.11. 18:33 7198+7199
 1  803 ne 2.11. 5:072.11. 21:19 7198+7199
 1  802 so 1.11. 4:281.11. 21:04 7198+7199
 1  802 pá 31.10. 5:5931.10. 21:34 7198+7199
 1  801 čt 30.10. 6:1130.10. 21:19 7198+7199
 1  807 út 28.10. 4:2828.10. 22:23 7198+7199
 1  803 po 27.10. 5:3427.10. 22:34 7198+7199
 1  802 ne 26.10. 12:4226.10. 23:12 7198+7199
 1  805 so 25.10. 5:0825.10. 21:49 7198+7199
 1  802 pá 24.10. 5:5924.10. 21:34 7198+7199
 1  806 čt 23.10. 6:3323.10. 22:04 7198+7199
 1  805 st 22.10. 4:4822.10. 19:57 7198+7199
 1  805 út 21.10. 4:4821.10. 19:57 7198+7199
 1  803 po 20.10. 4:2820.10. 21:49 7198+7199
 1  802 ne 19.10. 12:4219.10. 23:11 7198+7199
 1  804 so 18.10. 4:4818.10. 21:34 7198+7199
 1  806 pá 17.10. 6:3317.10. 22:04 7198+7199
 1  810 čt 16.10. 5:0716.10. 18:32 7198+7199
 1  810 st 15.10. 5:0715.10. 18:32 7198+7199
 1  808 út 14.10. 6:4714.10. 22:34 7198+7199
 9  823 po 13.10. 5:0113.10. 21:20 7198+7199
 9  814 ne 12.10. 7:3313.10. 0:15 7198+7199
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.