Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3SUCS
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1987
V provozu od: 1987
Vyřazení: listopad 2014
Výrobní číslo: 176288
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014
Najeto: cca 1 432 201 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 15800 kg Maximální zátěž: 27200 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41,7 kN Maximální zátěž: 65 kN |
Regulace: | 99stupňový zrychlovač TR37/040 |
Řadič: | HG14/24 |
Stupně řadiče: |
5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A) 5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A) 2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab Výkon: 5 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
1 | 803 | pá 7.11. 4:28 | 7.11. 11:00 | 7198+7199*MU | ||
1 | 803 | čt 6.11. 4:28 | 6.11. 21:49 | 7198+7199 | ||
1 | 808 | st 5.11. 6:47 | 5.11. 22:34 | 7198+7199 | ||
1 | 810 | po 3.11. 5:07 | 3.11. 18:33 | 7198+7199 | ||
1 | 803 | ne 2.11. 5:07 | 2.11. 21:19 | 7198+7199 | ||
1 | 802 | so 1.11. 4:28 | 1.11. 21:04 | 7198+7199 | ||
1 | 802 | pá 31.10. 5:59 | 31.10. 21:34 | 7198+7199 | ||
1 | 801 | čt 30.10. 6:11 | 30.10. 21:19 | 7198+7199 | ||
1 | 807 | út 28.10. 4:28 | 28.10. 22:23 | 7198+7199 | ||
1 | 803 | po 27.10. 5:34 | 27.10. 22:34 | 7198+7199 | ||
1 | 802 | ne 26.10. 12:42 | 26.10. 23:12 | 7198+7199 | ||
1 | 805 | so 25.10. 5:08 | 25.10. 21:49 | 7198+7199 | ||
1 | 802 | pá 24.10. 5:59 | 24.10. 21:34 | 7198+7199 | ||
1 | 806 | čt 23.10. 6:33 | 23.10. 22:04 | 7198+7199 | ||
1 | 805 | st 22.10. 4:48 | 22.10. 19:57 | 7198+7199 | ||
1 | 805 | út 21.10. 4:48 | 21.10. 19:57 | 7198+7199 | ||
1 | 803 | po 20.10. 4:28 | 20.10. 21:49 | 7198+7199 | ||
1 | 802 | ne 19.10. 12:42 | 19.10. 23:11 | 7198+7199 | ||
1 | 804 | so 18.10. 4:48 | 18.10. 21:34 | 7198+7199 | ||
1 | 806 | pá 17.10. 6:33 | 17.10. 22:04 | 7198+7199 | ||
1 | 810 | čt 16.10. 5:07 | 16.10. 18:32 | 7198+7199 | ||
1 | 810 | st 15.10. 5:07 | 15.10. 18:32 | 7198+7199 | ||
1 | 808 | út 14.10. 6:47 | 14.10. 22:34 | 7198+7199 | ||
9 | 823 | po 13.10. 5:01 | 13.10. 21:20 | 7198+7199 | ||
9 | 814 | ne 12.10. 7:33 | 13.10. 0:15 | 7198+7199 |