Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7195

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Formaggeria (od 1. 5. 2013 do 8. 3. 2015)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 10. 6. 2015

Výrobní číslo: 176284

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 448 341 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 824 po 8.6. 5:348.6. 20:32 7194+7195
 9  824 pá 5.6. 7:085.6. 19:02 7194+7195
 9  808 čt 4.6. 7:134.6. 9:39 7194+7195
 9  824 po 25.5. 7:0825.5. 16:30 7194+7195*MU
 9  803 čt 21.5. 15:1521.5. 19:53 7194+7195
 5  804 st 20.5. 5:4820.5. 18:46 7194+7195
22 838 út 19.5. 6:3020.5. 0:36 7194+7195
 5  813 pá 15.5. 5:5115.5. 20:05 7194+7195
 5  804 čt 14.5. 5:4814.5. 18:46 7194+7195
 5  813 st 13.5. 5:5113.5. 20:05 7194+7195
 5  813 út 12.5. 5:5112.5. 20:05 7194+7195
 5  804 po 11.5. 5:4811.5. 18:46 7194+7195
 5  813 čt 7.5. 5:517.5. 20:05 7194+7195
 5  804 st 6.5. 5:486.5. 18:46 7194+7195
 5  813 út 5.5. 5:515.5. 20:05 7194+7195
 5  804 po 4.5. 5:484.5. 18:46 7194+7195
 7  813 čt 30.4. 6:1830.4. 18:42 7194+7195
 7  813 st 29.4. 6:1829.4. 18:42 7194+7195
 7  813 po 27.4. 6:1827.4. 18:42 7194+7195
 7  813 pá 24.4. 6:1824.4. 18:42 7194+7195
 7  813 čt 23.4. 6:1823.4. 18:42 7194+7195
 7  813 st 22.4. 6:1822.4. 18:42 7194+7195
 7  813 út 21.4. 6:1821.4. 18:42 7194+7195
 7  813 po 20.4. 6:1820.4. 18:42 7194+7195
 7  813 pá 17.4. 6:1817.4. 18:42 7194+7195
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.