Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7193

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 15. 7. 2016

Výrobní číslo: 176282

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 526 377 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  802 pá 15.7. 5:4315.7. 19:25 7122+7193
 1  803 čt 14.7. 5:3115.7. 0:48 7122+7193
 1  801 út 12.7. 5:0712.7. 22:04 7122+7193
 1  809 po 11.7. 15:3211.7. 21:34 7122+7193
 1  809 po 11.7. 6:0311.7. 10:07 7122+7193
 9  813 so 9.7. 5:019.7. 12:30 7122+7193*MU
 9  822 pá 8.7. 5:158.7. 23:55 7122+7193
 9  804 čt 7.7. 5:538.7. 0:35 7122+7193
 9  812 út 5.7. 4:425.7. 23:55 7122+7193
 9  814 po 4.7. 6:374.7. 20:42 7122+7193
 9  815 ne 3.7. 12:233.7. 22:00 7122+7193
 9  810 pá 1.7. 6:151.7. 20:31 7122+7193
 9  812 čt 30.6. 6:2230.6. 18:17 7122+7193
 9  833 st 29.6. 14:5930.6. 0:15 7122+7193
 9  805 st 29.6. 5:4929.6. 8:30 7174+7193*MU
 1  802 po 27.6. 6:0027.6. 12:00 7192+7193*MU*1
 1  803 ne 26.6. 10:0026.6. 21:34 7192+7193*Z1
 1  810 pá 24.6. 5:0724.6. 18:32 7192+7193
 9  805 čt 23.6. 5:4923.6. 22:29 7192+7193
 9  824 st 22.6. 7:0822.6. 19:02 7192+7193
 9  801 út 21.6. 5:3622.6. 0:25 7192+7193
 9  803 po 20.6. 15:1520.6. 20:01 7192+7193
 5  804 pá 17.6. 5:2317.6. 22:08 7192+7193
 5  804 čt 16.6. 5:2316.6. 22:08 7192+7193
 5  804 st 15.6. 5:2315.6. 22:08 7192+7193
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozem před zast. Vojenská nemocnice DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7232+7275

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.