Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7192

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Vyřazení: 27. 6. 2016

Výrobní číslo: 176281

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 530 538 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 1  802 po 27.6. 6:0027.6. 12:00 7192+7193*MU*1
 1  803 ne 26.6. 10:0026.6. 21:34 7192+7193*Z1
 1  810 pá 24.6. 5:0724.6. 18:32 7192+7193
 9  805 čt 23.6. 5:4923.6. 22:29 7192+7193
 9  824 st 22.6. 7:0822.6. 19:02 7192+7193
 9  801 út 21.6. 5:3622.6. 0:25 7192+7193
 9  803 po 20.6. 15:1520.6. 20:01 7192+7193
 5  804 pá 17.6. 5:2317.6. 22:08 7192+7193
 5  804 čt 16.6. 5:2316.6. 22:08 7192+7193
 5  804 st 15.6. 5:2315.6. 22:08 7192+7193
 5  804 út 14.6. 5:2314.6. 22:08 7192+7193
 9  801 po 13.6. 5:3614.6. 0:25 7192+7193
 9  813 ne 12.6. 7:1513.6. 0:05 7192+7193
 9  815 so 11.6. 5:2211.6. 22:00 7192+7193
 9  825 pá 10.6. 5:2410.6. 21:29 7192+7193
 9  826 čt 9.6. 5:159.6. 23:55 7192+7193
 9  806 st 8.6. 5:529.6. 0:35 7192+7193
 9  805 út 7.6. 5:497.6. 22:29 7192+7193
 9  834 po 6.6. 5:336.6. 19:46 7192+7193
 9  814 ne 5.6. 5:016.6. 0:15 7192+7193
 9  806 pá 3.6. 5:524.6. 0:35 7192+7193
 9  831 čt 2.6. 5:283.6. 0:05 7192+7193
 9  833 st 1.6. 14:592.6. 0:15 7192+7193
 9  833 st 1.6. 6:291.6. 8:55 7192+7193
 9  834 út 31.5. 5:3331.5. 19:46 7192+7193
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozem před zast. Vojenská nemocnice DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7232+7275

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.