Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7185

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: prosinec 2014

Výrobní číslo: 175349

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 475 486 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 4  812 čt 18.12. 14:5818.12. 18:41 7262+7185
 7  813 po 24.11. 6:1724.11. 18:42 7083+7185
22 818 so 22.11. 4:5222.11. 23:23 7215+7185
22 832 pá 21.11. 6:0621.11. 20:45 7215+7185
22 827 čt 20.11. 5:4520.11. 19:06 7215+7185
22 809 st 19.11. 4:5219.11. 19:38 7215+7185
22 809 út 18.11. 4:5218.11. 19:38 7215+7185
22 801 po 17.11. 7:4718.11. 0:36 7215+7185
22 801 so 15.11. 4:3215.11. 21:38 7215+7185
20 807 pá 14.11. 5:1114.11. 9:56 7215+7185
20 805 čt 13.11. 5:2613.11. 19:38 7215+7185
20 804 st 12.11. 5:4612.11. 22:07 7215+7185
20 816 út 11.11. 4:5312.11. 0:14 7215+7185
20 807 po 10.11. 6:2110.11. 23:00 7215+7185
20 804 ne 9.11. 12:559.11. 22:20 7215+7185
20 801 pá 7.11. 5:118.11. 0:34 7215+7185
20 805 čt 6.11. 15:176.11. 20:00 7215+7185
20 817 čt 6.11. 6:516.11. 9:16 7215+7185
20 804 st 5.11. 5:465.11. 22:07 7215+7185
20 810 út 4.11. 6:454.11. 20:27 7215+7185
20 809 po 3.11. 6:183.11. 18:15 7215+7185
20 810 ne 2.11. 5:082.11. 23:54 7215+7185
20 801 so 1.11. 5:281.11. 21:27 7215+7185
20 801 pá 31.10. 5:111.11. 0:34 7215+7185
20 816 čt 30.10. 4:5331.10. 0:14 7215+7185


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.