Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7184

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: březen 2014

Výrobní číslo: 175348

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 426 586 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
22 837 st 26.3. 6:2226.3. 18:44 7126+7184
22 818 so 22.3. 4:5222.3. 22:22 7126+7184
 9  810 po 17.3. 6:1217.3. 20:32 7126+7184
 9  812 ne 16.3. 4:4616.3. 23:59 7126+7184
 9  801 so 15.3. 8:1016.3. 0:55 7126+7184
 9  817 čt 13.3. 4:4613.3. 18:37 7126+7184
26 811 út 11.3. 6:1711.3. 23:34 7126+7184
26 817 po 10.3. 7:0310.3. 18:54 7126+7184
26 809 ne 9.3. 10:159.3. 22:04 7126+7184
26 809 so 8.3. 4:558.3. 23:06 7126+7184
 1  808 út 4.3. 6:474.3. 22:34 7126+7184
 1  810 st 26.2. 5:0826.2. 18:32 7126+7184
 1  801 ne 23.2. 12:2223.2. 22:52 7126+7184
 1  804 so 22.2. 4:4822.2. 21:34 7126+7184
 1  803 ne 16.2. 5:0716.2. 21:19 7126+7184
 1  804 so 15.2. 4:4815.2. 21:34 7126+7184
 1  803 po 10.2. 4:2810.2. 21:49 7126+7184
 1  802 ne 9.2. 4:489.2. 23:12 7126+7184
 1  802 so 8.2. 4:288.2. 23:12 7126+7184
 1  803 čt 6.2. 4:286.2. 21:49 7126+7184
 1  808 st 5.2. 6:475.2. 22:34 7126+7184
 1  807 ne 2.2. 4:282.2. 22:23 7126+7184
 9  816 so 1.2. 7:472.2. 0:25 7126+7184
 9  802 st 29.1. 5:4830.1. 0:35 7126+7184
 9  824 út 28.1. 5:2528.1. 21:49 7126+7184


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.