Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7183

Evidované reklamní polepy:
Toshiba (od 1. 5. 2013 do 27. 8. 2013)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: březen 2014

Výrobní číslo: 175347

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 762 366 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
22 837 st 19.3. 6:2219.3. 18:44 7182+7183
22 809 po 17.3. 4:5217.3. 20:37 7182+7183
 9  818 čt 13.3. 6:4513.3. 18:20 7182+7183
 9  829 st 12.3. 5:2512.3. 21:40 7182+7183
 9  823 út 11.3. 5:0011.3. 21:19 7182+7183
 9  807 po 10.3. 6:0411.3. 0:45 7182+7183
 9  802 ne 9.3. 8:2310.3. 0:55 7182+7183
 9  816 so 8.3. 7:479.3. 0:25 7182+7183
 9  818 čt 6.3. 6:456.3. 18:20 7182+7183
 9  802 st 5.3. 5:486.3. 0:25 7182+7183
 9  817 út 4.3. 4:464.3. 18:37 7182+7183
 9  823 po 3.3. 5:003.3. 21:19 7182+7183
 9  823 st 26.2. 5:0026.2. 21:19 7182+7183
 9  802 po 24.2. 5:4825.2. 0:25 7182+7183
 9  815 ne 23.2. 12:0724.2. 0:25 7182+7183
 9  808 so 22.2. 9:0522.2. 21:10 7182+7183
 9  823 pá 21.2. 5:0021.2. 21:19 7182+7183
 9  829 čt 20.2. 5:2520.2. 21:40 7182+7183
 9  829 st 19.2. 5:2519.2. 21:40 7182+7183
 9  807 út 18.2. 6:0419.2. 0:45 7182+7183
 9  807 po 17.2. 6:0418.2. 0:45 7182+7183
 9  812 ne 16.2. 4:4616.2. 23:59 7182+7183
 9  814 so 15.2. 7:3216.2. 0:15 7182+7183
 9  834 pá 14.2. 5:3614.2. 19:47 7182+7183
 9  810 čt 13.2. 6:1213.2. 20:32 7182+7183


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.