Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7180

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: 4. 9. 2015

Výrobní číslo: 175344

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 563 827 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
22 827 st 2.9. 5:492.9. 19:12 7180+7285
22 834 út 1.9. 6:091.9. 21:17 7180+7285
 9  821 po 31.8. 6:3731.8. 23:39 7180+7285
 9  804 ne 30.8. 13:2031.8. 0:05 7180+7285
 9  817 pá 28.8. 15:3929.8. 0:25 7180+7285
 9  805 čt 27.8. 5:4827.8. 21:34 7180+7285
 9  817 st 26.8. 4:4626.8. 9:50 7180+7285
 9  805 ne 23.8. 8:0224.8. 0:15 7180+7285
 9  803 so 22.8. 7:4922.8. 23:59 7180+7285
 9  819 pá 21.8. 5:2522.8. 0:35 7180+7285
 9  820 čt 20.8. 7:0021.8. 0:45 7180+7285
 9  807 st 19.8. 5:3419.8. 8:55 7180+7285
 9  804 po 17.8. 5:4617.8. 19:35 7180+7285
 9  805 ne 16.8. 8:0217.8. 0:15 7180+7285
 9  804 so 15.8. 8:0516.8. 0:05 7180+7285
 9  805 pá 14.8. 6:5314.8. 9:20 7180+7285
 9  817 út 11.8. 5:0211.8. 21:02 7180+7285
 9  804 po 10.8. 13:0011.8. 0:35 7180+7285*Z1
 9  803 po 10.8. 5:4910.8. 13:00 7180+7285*MU
 9  816 ne 9.8. 5:2210.8. 0:25 7180+7285
 9  814 so 8.8. 7:329.8. 0:15 7180+7285
 9  810 pá 7.8. 15:398.8. 0:55 7180+7285
 9  810 pá 7.8. 6:297.8. 8:55 7180+7285
 9  817 čt 6.8. 5:026.8. 21:02 7180+7285
 9  804 st 5.8. 5:526.8. 0:35 7180+7285
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7152+7273
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.