Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7177

Evidované celoplošné polepy:

Samsung EcoBubble II (od 27. 9. 2013 do 1. 11. 2014)
 
 
 
Samsung notebooky Series 9 (od července 2012 do 27. 9. 2013)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: duben 2014

Výrobní číslo: 175341

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 509 929 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 9  829 st 19.3. 5:2519.3. 21:40 7176+7177
 9  829 út 18.3. 5:2518.3. 21:40 7176+7177
 9  823 po 17.3. 5:0017.3. 21:19 7176+7177
 9  818 ne 16.3. 8:0317.3. 0:45 7176+7177
 9  814 so 15.3. 7:3216.3. 0:15 7176+7177
 9  823 pá 14.3. 5:0014.3. 21:19 7176+7177
 9  829 čt 13.3. 5:2513.3. 21:40 7176+7177
 9  812 st 12.3. 6:2112.3. 18:17 7176+7177
 9  808 út 11.3. 15:3512.3. 0:55 7176+7177
 9  833 út 11.3. 6:2811.3. 8:56 7176+7177
 9  818 po 10.3. 6:4510.3. 18:20 7176+7177
 9  814 ne 9.3. 7:3310.3. 0:15 7176+7177
 9  817 so 8.3. 7:509.3. 0:35 7176+7177
 9  817 pá 7.3. 4:467.3. 18:37 7176+7177
 9  829 čt 6.3. 5:256.3. 21:40 7176+7177
 9  831 st 5.3. 5:326.3. 0:05 7176+7177
 9  802 po 3.3. 5:484.3. 0:25 7176+7177
 9  807 čt 27.2. 6:0428.2. 0:45 7176+7177
 9  802 st 26.2. 5:4827.2. 0:25 7176+7177
 9  807 po 24.2. 6:0425.2. 0:45 7176+7177
 9  813 ne 23.2. 5:0124.2. 0:05 7176+7177
 9  818 so 22.2. 5:3423.2. 0:45 7176+7177
 9  834 pá 21.2. 5:3621.2. 19:47 7176+7177
 9  823 čt 20.2. 5:0020.2. 21:19 7176+7177
 9  834 st 19.2. 5:3619.2. 19:47 7176+7177


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.