Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3SUCS
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1986
V provozu od: 1986
Vyřazení: duben 2014
Výrobní číslo: 175340
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Poznámka: Odvoz do Kyjeva 7.9.2015
Najeto: cca 1 522 709 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 15800 kg Maximální zátěž: 27200 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41,7 kN Maximální zátěž: 65 kN |
Regulace: | 99stupňový zrychlovač TR37/040 |
Řadič: | HG14/24 |
Stupně řadiče: |
5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A) 5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A) 2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab Výkon: 5 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2014 | ||||||
9 | 829 | út 1.4. 5:25 | 1.4. 21:42 | 7176+7126 | ||
22 | 802 | so 29.3. 7:40 | 29.3. 23:44 | 7176+7126 | ||
22 | 834 | pá 28.3. 6:08 | 28.3. 20:53 | 7176+7126 | ||
22 | 813 | čt 27.3. 6:53 | 27.3. 20:54 | 7176+7126 | ||
9 | 818 | st 26.3. 6:45 | 26.3. 18:20 | 7176+7267 | ||
26 | 810 | ne 23.3. 11:15 | 23.3. 22:26 | 7176+7267 | ||
26 | 808 | so 22.3. 6:50 | 22.3. 22:34 | 7176+7267 | ||
26 | 803 | pá 21.3. 5:21 | 21.3. 19:45 | 7176+7267 | ||
9 | 829 | st 19.3. 5:25 | 19.3. 21:40 | 7176+7177 | ||
9 | 829 | út 18.3. 5:25 | 18.3. 21:40 | 7176+7177 | ||
9 | 823 | po 17.3. 5:00 | 17.3. 21:19 | 7176+7177 | ||
9 | 818 | ne 16.3. 8:03 | 17.3. 0:45 | 7176+7177 | ||
9 | 814 | so 15.3. 7:32 | 16.3. 0:15 | 7176+7177 | ||
9 | 823 | pá 14.3. 5:00 | 14.3. 21:19 | 7176+7177 | ||
9 | 829 | čt 13.3. 5:25 | 13.3. 21:40 | 7176+7177 | ||
9 | 812 | st 12.3. 6:21 | 12.3. 18:17 | 7176+7177 | ||
9 | 808 | út 11.3. 15:35 | 12.3. 0:55 | 7176+7177 | ||
9 | 833 | út 11.3. 6:28 | 11.3. 8:56 | 7176+7177 | ||
9 | 818 | po 10.3. 6:45 | 10.3. 18:20 | 7176+7177 | ||
9 | 814 | ne 9.3. 7:33 | 10.3. 0:15 | 7176+7177 | ||
9 | 817 | so 8.3. 7:50 | 9.3. 0:35 | 7176+7177 | ||
9 | 817 | pá 7.3. 4:46 | 7.3. 18:37 | 7176+7177 | ||
9 | 829 | čt 6.3. 5:25 | 6.3. 21:40 | 7176+7177 | ||
9 | 831 | st 5.3. 5:32 | 6.3. 0:05 | 7176+7177 | ||
9 | 802 | po 3.3. 5:48 | 4.3. 0:25 | 7176+7177 |