Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7175

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: 14. 7. 2016

Výrobní číslo: 175339

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 628 442 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  806 st 13.7. 6:0513.7. 22:29 7289+7175
 9  806 út 12.7. 6:0512.7. 22:29 7289+7175
 9  810 po 11.7. 15:3911.7. 22:49 7289+7175
 9  810 po 11.7. 6:2911.7. 8:55 7289+7175
 9  816 ne 10.7. 5:2211.7. 0:25 7289+7175
 9  816 so 9.7. 7:4710.7. 0:25 7289+7175
 9  809 pá 8.7. 6:148.7. 19:54 7289+7175
 9  802 čt 7.7. 5:437.7. 19:25 7289+7175
 9  817 st 6.7. 7:527.7. 0:35 7289+7175
 5  804 po 4.7. 6:214.7. 20:41 7289+7175
 5  804 pá 1.7. 5:231.7. 22:08 7289+7175
 5  804 čt 30.6. 5:2330.6. 22:08 7289+7175
 5  811 st 29.6. 6:2129.6. 22:34 7289+7175
 5  807 út 28.6. 6:0128.6. 20:12 7289+7175
 5  811 po 27.6. 6:2127.6. 22:34 7289+7175
 5  807 pá 24.6. 6:0124.6. 20:12 7289+7175
 5  804 čt 23.6. 5:2323.6. 22:08 7289+7175
 1  805 st 22.6. 4:4722.6. 19:47 7289+7175
 1  808 út 21.6. 6:4722.6. 0:48 7289+7175
 1  802 po 20.6. 6:0020.6. 19:02 7289+7175
 1  808 ne 19.6. 10:2419.6. 20:48 7289+7175
 1  806 pá 17.6. 6:3317.6. 22:06 7289+7175
 1  810 čt 16.6. 5:0716.6. 18:32 7289+7175
 1  805 st 15.6. 4:4715.6. 19:47 7289+7175
 1  811 út 14.6. 5:2015.6. 0:52 7289+7175


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.