Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7174

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175338

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 617 458 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
24 807 pá 24.3. 12:3024.3. 20:05 7269+7174*Z
24 807 pá 24.3. 6:3924.3. 9:00 7269+7174*MU*1
 1  802 po 20.3. 6:2820.3. 21:16 7269+7174
 1  803 ne 19.3. 4:4819.3. 21:16 7269+7174
 1  806 pá 17.3. 6:5017.3. 20:09 7269+7174
 1  808 čt 16.3. 5:4616.3. 18:20 7269+7174
 1  811 st 15.3. 14:4915.3. 20:16 7269+7174
 1  811 st 15.3. 5:4015.3. 9:38 7269+7174
 1  813 út 14.3. 4:2814.3. 20:46 7269+7174
 6  810 po 13.3. 4:5414.3. 0:39 7269+7174
 6  816 pá 10.3. 6:4110.3. 20:50 7174+7275
 6  809 čt 9.3. 5:399.3. 20:08 7174+7275
 6  812 st 8.3. 5:268.3. 18:21 7269+7174
 6  816 út 7.3. 6:417.3. 20:50 7269+7174
 6  812 po 6.3. 5:266.3. 18:21 7269+7174
 6  808 pá 3.3. 15:293.3. 16:30 7269+7174*MU
 6  813 čt 2.3. 5:382.3. 20:33 7269+7174
 6  816 st 1.3. 6:411.3. 20:50 7269+7174
 6  812 út 28.2. 5:2628.2. 18:21 7269+7174
 6  809 po 27.2. 5:3927.2. 20:08 7269+7174
 6  810 pá 24.2. 4:5424.2. 20:15 7269+7174
 6  810 čt 23.2. 4:5424.2. 0:39 7269+7174
 6  810 st 22.2. 4:5423.2. 0:39 7269+7174
 6  812 út 21.2. 5:2621.2. 18:21 7269+7174
 6  816 po 20.2. 6:4120.2. 20:50 7269+7174
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8740+8720
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Zničeno šotouši...

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.