Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7174

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175338

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 623 503 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 601 po 17.12. 8:0217.12. 19:19 7121+7174
23 601 so 15.12. 7:3515.12. 19:12 7269+7174
23 601 pá 14.12. 8:0214.12. 19:19 7269+7174
23 601 čt 13.12. 8:0213.12. 19:19 7269+7174
23 601 st 12.12. 8:0212.12. 19:19 7269+7174
23 601 út 11.12. 8:0211.12. 19:19 7269+7174
23 601 po 10.12. 8:0210.12. 19:19 7269+7174
23 601 út 4.12. 8:024.12. 19:19 7269+7174
23 601 po 3.12. 8:023.12. 19:19 7269+7174
23 601 pá 30.11. 8:0230.11. 19:19 7269+7174
23 601 čt 29.11. 8:0229.11. 19:19 7269+7174
23 601 st 28.11. 8:0228.11. 19:19 7269+7174
23 601 út 27.11. 8:0227.11. 19:19 7269+7174
23 601 po 26.11. 8:0226.11. 19:19 7269+7174
23 601 so 24.11. 7:2324.11. 19:05 7269+7174
23 601 ne 18.11. 9:5218.11. 20:29 7269+7174
23 601 pá 16.11. 6:4016.11. 19:28 7269+7174
23 601 čt 15.11. 6:4015.11. 19:28 7269+7174
23 601 st 14.11. 14:1014.11. 19:28 7269+7174*Z
23 601 ne 11.11. 9:5211.11. 20:29 7269+7174
23 601 pá 9.11. 6:409.11. 19:28 7269+7174
23 601 čt 8.11. 6:408.11. 19:28 7269+7174
23 601 st 7.11. 6:087.11. 18:30 7269+7174
23 601 út 6.11. 6:086.11. 18:30 7269+7174
23 601 ne 4.11. 7:574.11. 19:41 7269+7174
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 6892+7122

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.