Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7174

Domovská vozovna: Střešovice

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: 19. 1. 2019

Výrobní číslo: 175338

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 577 723 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
Zvl 666 st 20.2. 10:0020.2. 12:00 8253+7174*1
23 601 so 19.1. 7:3519.1. 19:12 7269+7174
23 601 pá 18.1. 7:3218.1. 18:49 7269+7174
23 602 čt 17.1. 8:0017.1. 19:19 7269+7174
23 601 st 16.1. 7:3016.1. 18:55 7269+7174
23 601 út 15.1. 7:3015.1. 18:55 7269+7174
23 601 po 14.1. 7:3014.1. 18:55 7269+7174
23 601 ne 13.1. 7:2413.1. 19:12 6892+7174
23 601 so 12.1. 7:3512.1. 19:12 6892+7174
23 601 pá 11.1. 7:3211.1. 18:49 6892+7174
23 601 čt 10.1. 7:3010.1. 18:55 6892+7174
23 601 st 9.1. 7:309.1. 18:55 6892+7174
23 601 út 8.1. 7:308.1. 18:55 6892+7174
23 602 po 7.1. 7:577.1. 19:25 6892+7174
23 601 ne 6.1. 7:246.1. 19:12 6892+7174
23 601 so 5.1. 7:355.1. 19:12 6892+7174
23 601 st 2.1. 8:022.1. 19:19 6892+7174
23 601 út 1.1. 7:241.1. 19:12 6892+7174
Rok 2018
23 601 po 31.12. 8:0231.12. 19:19 6892+7174
23 601 so 29.12. 7:3529.12. 19:12 6892+7174
23 601 pá 28.12. 8:0228.12. 19:19 6892+7174
23 601 čt 27.12. 8:0227.12. 19:19 6892+7174
23 601 st 26.12. 7:2426.12. 19:12 6892+7174
23 601 po 24.12. 7:3524.12. 17:51 6892+7174
23 601 so 22.12. 7:3522.12. 19:12 6892+7174
*1 = převoz vozu 7174 ze Střešovic do Ústředních dílen DP

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.