Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7172

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: listopad 2015

Výrobní číslo: 175336

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 525 901 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 1  807 pá 30.10. 4:4730.10. 13:05 7172+7175*MU
 1  810 čt 29.10. 4:2829.10. 9:56 7172+7175
 1  801 st 28.10. 4:4829.10. 0:48 7172+7175
 1  802 út 27.10. 5:0727.10. 21:50 7172+7175
 1  806 po 26.10. 5:3227.10. 0:47 7172+7175
 1  801 so 24.10. 4:4825.10. 0:48 7172+7175
 1  802 pá 23.10. 5:0723.10. 21:50 7172+7175
 1  801 čt 22.10. 6:3122.10. 21:35 7172+7175
 1  812 po 19.10. 4:4719.10. 19:49 7172+7175
22 822 pá 16.10. 5:2916.10. 22:50 7172+7175
22 840 čt 15.10. 5:3815.10. 19:59 7172+7175
22 822 st 14.10. 5:2914.10. 22:50 7172+7175
22 830 út 13.10. 5:5913.10. 21:54 7172+7175
22 830 po 12.10. 5:5912.10. 21:54 7172+7175
22 815 pá 9.10. 6:559.10. 18:21 7172+7175
22 815 čt 8.10. 6:558.10. 18:21 7172+7175
22 820 út 6.10. 7:046.10. 21:02 7172+7175
22 836 po 5.10. 5:265.10. 19:49 7172+7175
22 818 pá 2.10. 6:482.10. 21:09 7172+7175
22 826 čt 1.10. 4:451.10. 20:39 7172+7175
 9  821 st 30.9. 6:3730.9. 23:39 7172+7175
 9  813 pá 25.9. 6:0525.9. 19:25 7172+7175
 9  813 čt 24.9. 6:0524.9. 19:25 7172+7175
 9  809 st 23.9. 6:1424.9. 0:35 7172+7175
 9  818 út 22.9. 14:5922.9. 19:45 7172+7175
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.