Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7171

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: listopad 2014

Výrobní číslo: 175335

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Reinkarnovaný vůz, září 2014

Najeto: cca 1 487 827 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2014
 9  808 čt 20.11. 6:2621.11. 0:44 7276+7171
 9  805 st 19.11. 6:1020.11. 0:04 7276+7171
 9  810 út 18.11. 4:4618.11. 19:50 7276+7171
 9  809 po 17.11. 5:2618.11. 0:24 7276+7171
 9  806 so 15.11. 4:4615.11. 23:24 7276+7171
 9  808 pá 14.11. 6:2615.11. 0:44 7276+7171
 9  815 čt 13.11. 5:1913.11. 20:52 7276+7171
 9  808 st 12.11. 6:2613.11. 0:44 7276+7171
 9  805 út 11.11. 6:1012.11. 0:04 7276+7171
 9  812 po 10.11. 7:0210.11. 18:14 7276+7171
20 817 pá 7.11. 14:377.11. 19:24 7276+7171
20 805 pá 7.11. 5:267.11. 9:56 7276+7171
20 807 čt 6.11. 6:216.11. 23:00 7276+7171
20 809 st 5.11. 6:185.11. 18:15 7276+7171
 1  810 út 4.11. 5:074.11. 18:33 7276+7171
 1  806 po 3.11. 6:333.11. 22:04 7276+7171
26 809 út 28.10. 10:1628.10. 22:04 7276+7171
26 810 ne 26.10. 12:5926.10. 22:14 7276+7171
26 810 so 25.10. 5:1625.10. 23:13 7276+7171
26 812 pá 24.10. 5:0424.10. 19:04 7276+7171
26 817 čt 23.10. 5:4023.10. 22:15 7276+7171
26 812 st 22.10. 5:0422.10. 19:04 7276+7171
26 817 út 21.10. 5:4021.10. 22:15 7276+7171
26 812 po 20.10. 5:0420.10. 19:04 7276+7171
26 811 ne 19.10. 4:5619.10. 23:04 7276+7171


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.