Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7169

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: 9. 7. 2015

Výrobní číslo: 175333

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 526 765 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 1  803 st 8.7. 5:348.7. 22:34 7144+7169
 1  807 út 7.7. 15:087.7. 21:05 7144+7169
 1  807 út 7.7. 6:197.7. 10:33 7144+7169
 1  811 čt 2.7. 5:072.7. 21:50 7144+7169
 1  803 st 1.7. 5:341.7. 22:34 7144+7169
 1  802 út 30.6. 5:5930.6. 21:35 7144+7169
 1  806 pá 26.6. 6:3326.6. 13:00 7144+7169*MU
 1  810 út 23.6. 5:0723.6. 18:32 7144+7169
 1  810 po 22.6. 5:0722.6. 18:32 7144+7169
 1  801 ne 21.6. 4:2821.6. 20:50 7144+7169
 1  802 so 20.6. 4:2820.6. 21:05 7144+7169
 1  806 pá 19.6. 6:3319.6. 22:05 7144+7169
 1  810 čt 18.6. 5:0718.6. 18:32 7144+7169
 1  805 út 16.6. 4:4816.6. 19:57 7144+7169
 5  804 čt 11.6. 5:4811.6. 18:46 7180+7169
 5  813 út 9.6. 5:519.6. 20:05 7180+7169
 5  804 po 8.6. 5:488.6. 18:46 7180+7169
 5  813 pá 5.6. 5:515.6. 20:05 7180+7169
 5  804 čt 4.6. 5:484.6. 18:46 7180+7169
 5  813 st 3.6. 5:513.6. 20:05 7180+7169
 5  804 po 1.6. 5:481.6. 18:46 7180+7169
 5  813 pá 29.5. 5:5129.5. 20:05 7180+7169
 5  804 st 27.5. 5:4827.5. 18:46 7180+7169
 5  506 po 25.5. 5:5725.5. 21:46 7180+7169
 9  805 pá 22.5. 5:5223.5. 0:35 7180+7169
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.