Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7165

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Vyřazení: 1. 4. 2016

Výrobní číslo: 175329

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 524 488 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  803 pá 1.4. 15:161.4. 20:01 7001+7165
 9  808 pá 1.4. 7:141.4. 9:39 7001+7165
 9  833 čt 31.3. 6:2931.3. 8:55 7001+7165
 5  811 st 30.3. 6:2130.3. 20:41 7001+7165
 5  804 út 29.3. 5:2329.3. 19:42 7001+7165
 5  811 čt 24.3. 6:2124.3. 20:41 7001+7165
 5  805 st 23.3. 5:4223.3. 19:54 7001+7165
 5  805 út 22.3. 5:4222.3. 19:54 7001+7165
 5  804 po 21.3. 5:2321.3. 19:42 7001+7165
 5  807 pá 18.3. 6:0118.3. 20:12 7001+7165
 5  804 čt 17.3. 5:2317.3. 19:42 7001+7165
 5  804 st 16.3. 5:2316.3. 19:42 7001+7165
 5  811 út 15.3. 6:2115.3. 20:41 7001+7165
 5  804 po 14.3. 5:2314.3. 19:42 7001+7165
 1  805 so 12.3. 4:4713.3. 0:52 7001+7165
 1  802 pá 11.3. 5:5911.3. 19:02 7001+7165
 1  803 čt 10.3. 4:2810.3. 21:36 7001+7165
 1  808 st 9.3. 6:4710.3. 0:48 7001+7165
 1  814 út 8.3. 14:558.3. 21:06 7001+7165
 1  814 út 8.3. 5:508.3. 9:52 7001+7165
 1  802 po 7.3. 5:597.3. 19:02 7001+7165
 1  802 pá 4.3. 5:594.3. 19:02 7001+7165
 1  802 čt 3.3. 5:593.3. 19:02 7001+7165
 1  806 st 2.3. 6:332.3. 22:06 7001+7165
 1  806 út 1.3. 6:331.3. 15:40 7001+7165*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.